פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
המשך גביית תשלום למרות הודעה על סיום היקשרות נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
סיימתי את ההיקשרות ליס ב20.2.2009 בהודעה טלפונית.
למרות זאת חברת יס ממשיכה לגבות ממני תשלום מדי חודש,
פניתי למחלקת השירות ואמרו שיחזרו אלי אולם לא חזרו ..
כספי סוג הנזק :
החזרת הכסף החל מתאריך סיום ההיקשרות פתרון נדרש :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת YES שם ותפקיד:
שלום רב. תגובה:
אני מודה לך על פנייתך לחברתנו מיום ה- 21.06.09 שהתקבלה במשרדנו ביום ה-21.06.09, בהמשך לפנייתה של הגב' טרגרמן בנושא עיכוב תהליך לסיום ההתקשרות מול חברתנו, אבקש להשיב ולהתייחס לפנייתה זו.



מבדיקה מקיפה שנערכה ברשומות המנוי עולה כי ביום ה- 15.06.09 התקבלה במשרדנו פנייתה הראשונה של הגב' טרגרמן בנושא בקשתה לסיום ההתקשרות עם חברתנו בהתאם לכך ביום ה-18.06.09 שוחחה הגב' טרגרמן עם נציגתנו הגב' מורן ולבקשתה הושהה תהליך הפסקת ההתקשרות עם חברתנו עד לקבלת החלטתה הסופית באם להפסיק התקשרותה עם yes או לחלופין להשאר כמנויה.

ביום ה-23.06.09 שוחחה גב' טרגרמן עם נציגנו מר אסי ותואם מועד לאיסוף ציוד הקצה מביתה ליום ה-16.07.09 בנוסף תואם כי ביום 23.06.2009 יוסרו שירותי הצפייה מהמנוי לרבות החיוב בגינם.

אציין כי רק לאחר החזרת ציוד הקצה לידינו יושלם התהליך לסיום ההתקשרות ויערך על ידינו הליך גמר חשבון.

לאחר ביצוע תהליך גמר חשבון במנוי הנדון, אנו לא נעשה כל שימוש באמצעי התשלום אשר הועבר אלינו והתחייבויות כלפינו יבוטלו.

ברצוני להודות לגב' טרגרמן על התקופה בה הייתה חלק ממשפחת הלקוחות של yes, ואני מקווה כי היא נהנתה ממגוון הערוצים והתוכניות אותם אנו מספקים .

לשירותך בכל עת,







בברכה,
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה