פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
העלבה סחטנות ואיומים נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
ביקשתי מיס להתקין לי שני ממירים נוספים הטכנאי שהתנהגותו המזלזלת הבוטה והכל כך פוגעת הבחין בכך שאין ברשותי את הממירים שרשומום במערכת אני בתממותי נתתי ממיר אחד לחבר לא לשימוש אלא לביקה והממיר נשכח אצלו לא ידעתי שזוהי עבירה הטכנאי עזב את ביתי לאחר כל הבלאגן שעשה ולא התקין דבר התקשרתי לשירות שהסבירו לי שזה בטיפול יניר אותו יניר חזר אליי והסביר לי שזו עבריינות נעלבתי ונפגעתי הסברתי לו שאני לא הייתי מודע ואם זו עבריינות אז אני מודה בפשע ושניפנה לערכאות משפטית אני באמת פעלתי מתוך תמימות אבל זה לא הספיק לו הוא החל להרים טון ולהמשיך בקו זה של הפחדה שאני כביכול עבריין בסדר תענישו אותי לא קראתי את האותיות הקטנות בעיון שחתמתי על החוזה וגםן הסוכן לא טרח להסביר על מה אני חותם אכן טעיתי אבל אז חלה תפנית מעניינת לאחר שהבנתי שאני בסיכון יניר אמר לי תקשיב יש לי דרך לעזור לך תדאג שהבחור שהבאת לו את הממיר יתחבר ליס והכל יעבור כלא היה (איזה יופי קסם ) הסברתי לו שהממיר שנמצא נמצא בעקבות מעבר של החבר לדירה חדשה שיש בה יס קיים אותו זה לא עניין הדרך היחידה הייתה לפתור זאת בצורה הזו או בשום צורה לצורך העניין נצעתי לו שאני יביא מישהו ושיחברו אותו לא בהכרח אותו בית ואותו בחור הוא אמר שגם זו דרך לפתור את הבעיה אם זו לא סחטנות לשמה אז מה כן ניתקתי ממנו את השיחה ביום חמישי חברת יס אמורה לאסוף מבתי את הממיר החשוד לאחר שניתקו אותו אני מלכתחילה אמרתי תענישו אותי אם מגיע לי הם אמורים לבדוק אותו ורק אחרי חודש להחזיר לי תשובה מה החלטתם בעניין בנתיים נשארתי מחובר כי אני חש מאויים והם גם לוקחים ממיר וגם משאירים אותי ללא שרות או איש לדבר לא מספיק סחטו אותי איימו עליי הם ממשיכים לנכות מחשבוני עבור שני ממירים לאחר שניתקו אותו והוא יילקח יום חמישי וגם לאיש לא אכפת מסתבר שיניר הוא הסמכות העליונה ביס ומותר לו לסחוט לקוחות אשמח אם תעזרו לי בתודה שלומי
עלבון ,איומים, סחיטה סוג הנזק :
אתם תחליטו פתרון נדרש :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת YES שם ותפקיד:
שלום רב, תגובה:
אני מודה לך על פנייתך לחברתנו מיום ה- 28.06.09 , בהמשך לפניית של מר שלומי מיום ה- 22.06.09 בנושא בנושא דרישתנו לתשלום בגין שרותי צפייה בדירת סמך הרשני להשיבך.



מר קמיאל פנה ל yes באמצעות אתר החברה ביום 22.02.09 באופן ישיר בפנייה זהה ובהתאם לכך נערכה בדיקה מקיפה למול רשומות המערכת והגורמים הרלוונטים. ביום ה- 23.02.09 נשלחה תשובתנו אל מר כהן באמצעות את החברה.



להלן העתק תשובתנו כפי שנשלחה אל מר כהן ישירות באמצעות החברה :



"שלום רב,



קיבלנו בתודה את פנייתך.

מבדיקתי עולה כי במקרה הנדון בעת ביקור נציג טכני בביתך ביום ה- 21.06.09 עקב התקנת ממירים בביתך, נמצא כי ישנו חוסר התאמה בין ציוד הקצה שמעודכן ברשומותינו למנוייך לבין הציוד הקיים בפועל בביתך.



במהלך הביקור התברר כי מצויי ברשותך ממיר וכרטיסים חכם בלבד וזאת למרות שסופקו לך על ידי החברה 2 ממירים וכרטיסים חכמים, נציגנו הביא לידיעתכם כי עליכם להציג את הציוד בפני נציגנו ולהשיב את הממיר לרשותנו.



אי לכך ובהתאם לנוהלי חברתנו ביום ה-21.06.09 הופסקו שירותי הצפייה בממיר החסר - ובממיר נוסף.



חשוב להדגיש כי חברתנו מספקת ללקוחותיה ציוד קליטה יקר ערך, למטרת צפייה בשירותי התוכן שלה. כמות הציוד מסופקת לכל לקוח, בהתאם לצרכיו.

ציוד הקליטה מעודכן במערכת החברה, ברשומת הלקוח, על פי מספר סידורי של כל מפענח וכרטיס חכם, ונמצא באחריות הלקוח המחזיק בו, כל זמן שלא הוחזר לרשות החברה. אין החברה מאפשרת העברת ציוד הקצה מלקוח אחד- לאחר, או הוצאת הציוד מבית המנוי.

בכל ביקור של טכנאי שרות בבית לקוח הוא מתבקש על פי נוהלי החברה בנוסף לטיפול בשרות שעבורו הוזמן לערוך בדיקה לתקינות הציוד והימצאותו ברשות הלקוח.

חשוב להדגיש כי ציוד הקצה שנמצא בביתך מהווה קניינה של החברה ואי לכך על פי דין יש בידנו הזכות לביצוע בדיקה לתקינותו והימצאותו בבית הלקוח.



מיותר לציין את נושא חשיבות שמירה על ציוד הקצה בהתאם להסכם ההתקשרות סעיף 7 ג' "במידה שציוד הקצה עדיין בבעלות החברה על הלקוח לשמור על הציוד, להימנע מלמסור אותו לאחר ומלהוציאו מחזקתו".



קיום תנאי זה הוא הכרחי והנו באחריות הלקוח. במידה ותנאי זה אינו מתקיים אנו רואים זאת כהפרה חד צדדית של תנאי הסכם ההתקשרות בין yes ללקוח.

במקרה הנדון לא עלה בידי הטכנאי לוודא התאמת כל ציוד הקצה ביתך לרשומותינו ומבדיקה שנערכה נמצא כי הממיר היה בשימוש מחוץ לביתך, עובדה זו גרמה להשתלשלות בהמשך.



מבדיקה שערכתי מול המנהל הטכני האזורי - מר יניר , בשיחה שערך מולך הבאת לידיעתו כי הממיר החסר קיים בדירתו של חברך. הוסבר כי עליך להציג את הציוד בפני נציגנו ולהשיב את הממירים לרשותנו או לחלופין לחבר מנוי נוסף בכתובת נוספת בה נמצא הציוד.

בנוסף, הרינו להודיעך כי על פי הסכם ההתקשרות, אנו רשאים בנסיבות דנן להפסיק את ההתקשרות עמך ואנו שומרים לעצמנו את הזכות לעשות כן בכל עת.



באשר לטענתך ליחס בלתי הולם של נציגנו, חשוב לי ליידע אותך כי חברתנו עושה ותמשיך לעשות כל שביכולתה על מנת להביא לשביעות רצונם של כלל לקוחותיה, ופנייתך זו נלקחה במלוא תשומת הלב הראויה. בהתאם לכך אבקש להביא לידיעתך כי פנייתך הועברה לידיעת מנהל המערך הטכני האזורי, ולטיפולו.



אוכל להבטיח לך כי במקרים בהם yes רואה כי נעשה דבר שאינו ראוי על ידי אחד מעובדיה, היא נוקטת בכל הצעדים הדרושים כדי שאלו לא ישנו עוד. "



לשירותך בכל עת,



חברת yes
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה