חברת YES |
שם ותפקיד: |
שלום רב, |
תגובה: |
אני מודה לך על פנייתך לחברתנו בעניין פנייתו של מר מוטי ניאגו מיום 28.6.09.
תחילה אבקש לציין כי yesנוקטת בכל האמצעים והמשאבים כדי שרמת השירות המוענקת ללקוחותיה תהיה איכותית וגבוהה ככל הניתן. על כן, אבקש להתנצל על אי הנעימות באם נגרמה למר ניאגו עקב המקרה שהעלה.
תוכן פנייתו הועבר לידיעת המנהלים האחראים על התחום העולה מפנייתך, הנושא יטופל באופן אישי ע"י מנהליהם של נציגי המכירות ומנהל מחלקת המכירות הארצי.
ברצוני לציין כי נציגי המכירות שלנו עובדים על פי דו"ח ממוחשב ממנו הם מקבלים את מספרי הטלפון של לקוחות שסיימו בעבר התקשרותם מול חברתנו או שפנו אלינו בבקשה להצטרפות, יוצרים עימם קשר על מנת לנסות ולעניין אותם בשירותינו.
מבדיקה שערכנו על פי השם שנתת , לא נמצא כל תיעוד ברשומותינו לקוח שהיה מחובר בעבר בשם זיו אור ולא נמצא תיעוד על פי מספר הפלאפון שלך לרשומת מנוי נוסף עם מספר זה.
יחד עם זאת, נשמח לקבל ממר ניאגו מספר טלפון ושם של נציג yes באם יצור עמו קשר פעם נוספת וזאת על מנת שנוכל לאתרו ולטפל בעניין בהתאם.
אוסיף ואציין, כי חשובות בעיננו פניות יזומות מצד הציבור, דוגמת זו שהעברת, על מנת שנוכל להפיק את הלקחים המתאימים לצורך שיפור וייעול השרות ונעשה כל שביכולתנו על מנת שמקרים כגון זה לא יקרו עוד בעתיד.
בברכה,
חברת yes
|
פתרון: |
|
|