|
|
|
|
|
|
תלונה 40420 |
נושא התלונה: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
עוד לא קיבלתי מ"יס" ולו פעם אחת ,תשובה לשאלות הפשוטות-על סמך מה נלקח ממני הממיר?; מדוע לקח יותר מחודש ימים לבצע "בירור" תמוה במעבדות יס;"יס" החליטה להחזיר לי את הממיר,משמע שטעתה בהשערתה על שימוש לא חוקי שלי,למה אף אחד ב"יס" לא מודה בכך?לא מתנצל על הטעות?על החרמת ממיר ללא סיבה?על שיחות וויכוחים?
|
עגמת נפש,בזבוז זמן,עלבון,כספי |
סוג הנזק : |
תשובות והתיחסות הולמת לנושא |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
Yes (יס) שירות לקוחות
, תגובה:
|
חברת YES |
שם ותפקיד: |
שלום רב, |
תגובה: |
לשאלתו של מר אריה אבקש להתייחס.
ממיר נלקח לצורך בדיקתו במעבדת yes כשלאחריה מוחזר ללקוח, ולא מתוך טעות אלא במסגרת הטיפול בנושא.
יתרה זו, ניתנה התייחסותנו לנושא כוונת נציגנו להגעה לביתו וסירובו של הלקוח לקבלו.
אנו מודים על פנייתו וצר לנו ללמוד על התחושות כפי שמתאר מר זלסקי בפנייתו.
נשמח לעמוד לשרותו בכל עת.
חברת yes
|
פתרון: |
|
|
|