חברת YES |
שם ותפקיד: |
שלום רב, |
תגובה: |
הריני מאשרת את קבלת פנייתך מיום ה- 28.6.09 בעניינו של מר דוידי ומודה לך על כך.
תחילה אבקש לציין כי yes נוקטת בכל האמצעים והמשאבים כדי שרמת השירות המוענקת ללקוחותיה תהיה איכותית וגבוהה ככל הניתן.
ברצוני לציין כי נציגי המכירות שלנו עובדים על פי דו"ח ממוחשב ממנו הם מקבלים את מספרי הטלפון של לקוחות שסיימו בעבר התקשרותם מול חברתנו או שפנו אלינו בבקשה להצטרפות, יוצרים עימם קשר על מנת לנסות ולעניין אותם בשירותינו.
עם קבלת פנייה זו הוסרו מספרי הטלפון של מר דוידי מרשומות המחשב אצלנו ונרשמה הערה בולטת כי אינו מעוניין, נכון למועד זה ועד ליצירת קשר מצידו בעתיד, בהתקשרות.
לידיעתך, חברתנו מעמידה לרשותך בנוסף, מענה שירותי וזמין באתר האינטרנט שלנו, בכתובת: www.yes.co.il תודה .
אשמח לעמוד לרשותך בכל עת,
בברכה,
חברת yes
|
פתרון: |
|
|