פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הצקות טלפוניות-יס נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כשנה וחצי בערך הייתי לקוח של חברת יס והתנתקתי מהם.
לפני כמה חודשים קיבלתי שיחה מנציג שהציע לי לחזור להיות לקוח שלהם ולא הייתי מעוניין מאחר שאני גר עם ההורים.
ומאז אני מקבל עשרות טלפונים כשבחודש האחרון אני מקבל לפחות 2 שיחות בשבוע למרות שביקשתי מכל נציג שלהם בצורה מפורשת לא להתקשר אליי ושאני לא מעוניין להיות לקוח שלהם
זה ממש מציק ועובר את גבול הטעם הטוב אפילו איימתי בתביעה ויום לאחר מכן נציג התקשר להציע לי מנוי

בתודה מראש איתי.

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת YES שם ותפקיד:
שלום רב, תגובה:
הריני מאשרת את קבלת פנייתך מיום ה- 28.6.09 בעניינו של מר דוידי ומודה לך על כך.



תחילה אבקש לציין כי yes נוקטת בכל האמצעים והמשאבים כדי שרמת השירות המוענקת ללקוחותיה תהיה איכותית וגבוהה ככל הניתן.



ברצוני לציין כי נציגי המכירות שלנו עובדים על פי דו"ח ממוחשב ממנו הם מקבלים את מספרי הטלפון של לקוחות שסיימו בעבר התקשרותם מול חברתנו או שפנו אלינו בבקשה להצטרפות, יוצרים עימם קשר על מנת לנסות ולעניין אותם בשירותינו.



עם קבלת פנייה זו הוסרו מספרי הטלפון של מר דוידי מרשומות המחשב אצלנו ונרשמה הערה בולטת כי אינו מעוניין, נכון למועד זה ועד ליצירת קשר מצידו בעתיד, בהתקשרות.





לידיעתך, חברתנו מעמידה לרשותך בנוסף, מענה שירותי וזמין באתר האינטרנט שלנו, בכתובת: www.yes.co.il תודה .



אשמח לעמוד לרשותך בכל עת,



בברכה,

חברת yes
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה