פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חצי שנה של סבל!!! נושא התלונה:
בן לולו איציק שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
אני העברתי מכתב ל כבוד פניות ה ציבור ב יס הם ממש לא ספרו אותי ו לא פטרו לי את הבעיה ב נוסף לכך פנה אליי מנהל קישרי לקוחות של החברה סיכם איתי משהו ביקשתי הכל ב כתב קיבלתי את ה מכתב כמה ימים אחרי ב דואר והוא יום אחרי צלצל ביקש ש אני יחזיר תשובה חיובית אם לא הוא מנתק אותי מיידי אמרתי ש מה שהוא אומר לא סוכם איתו ו הוא ממציא כי מה ש כתבו לי ב מכתב זה מועד אחר ל החטלטה הבחור לא היה מעוניין להקשיב ו תיאם ניתוק אני לא רוצה לעזוב את יס אבל אני חייב פיתרון ל בעייה שלי אני ב 3 חודשיים ה אחרונים היו אצלי יותר מ 14 טכנאים + מנהל בכיר + מפקח אזור ב שם אלכסיי אני רוצה טיפול מהיר כמה אני רוצה טיפול מהיר + טיפול ב נציג ש שיקר אליי ו רצה ש אני ייעשה משהו בלי ש אני קורא אותו...
נ.ב כל שיחות ה טלפון שלי מוקלטות ו אני מוכן להעביר אותם ל חברת יס...
בזבוזי זמן סוג הנזק :
פיצויי + טיפול מיידי ב בעייה + טיפול ב נציג פתרון נדרש :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת YES שם ותפקיד:
שלום רב , תגובה:
אני מודה לך על פנייתך מיום 29.6.2009 בעניינו של מר בן לולו.



בהתאם לבדיקה ברשומות מערכת yes נמצא כי עם קבלת פנייתו של מר בן לולו בכתב לחברתנו,מיום 25.5.2009 הוצאה לו שיחה טלפונית על ידי נציגה בכירה ביום 27.5.2009 ותואם עמו ועם הגב' איריס דדה, בעלת המנוי הגעת טכנאי.



כמו כן נציגי החברה הציעו לה הן לולו הצעות להמשך התקשרות הכוללות הטבות ייחודיות ונשלח לביתו מכתב התחייבות בעניין זה.



נכון למועד זה טיפול בעניינו של מר בן לולו נמצא בידי טכנאי בכיר עד לקבלת החלטתו בעניין המשך התקשרות המנוי עמנו.



נשמח לעמוד לרשותך בכל עת.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה