חברת YES |
שם ותפקיד: |
שלום רב, |
תגובה: |
הריני לאשר קבלת פנייתך ל- yes מתאריך 29.6.09 ואני מודה לך על כך.
אשר לפנייתו של מר שפירא בנושא המבצע אשר מעודכן במינויו, כיום אבקש להתייחס.
בהתאם למידע שבידי, בתאריך 13.1.09 שוחח מר שפירא טלפונית עם נציגתנו לאור סיום תקופת מבצע אשר היה מעודכן במינויו. בשיחה זו, כאמור ניתן לו מידע לגבי מחירים ומבצעי המשך הקיימים בחברתנו לשירותי צפייה.
על פי המתועד ברשומותינו בשיחה זו אישר מר שפירא את הסבת המנוי לתנאי תכנית אישית חדשה, להלן תכנית VS9 , המזכה אותו בהטבות משמעותיות במחיר חבילת הצפייה שנבחרה, וזאת כנגד התחייבות מפורשת להישאר מנויה על שירותי החברה לתקופה מוגדרת בת 36 חודשים (להלן - "שלוש שנים").
בתאריך ה- 13.1.2009 בוצעה הסבת המנוי לתנאי התכנית הנ"ל .
המבצע הנדון כולל צפייה בחבילה בסיסית במחירה כפי שיקבע מעת לעת במחירון החברה (נכון למועד זה במחיר של 204 ₪ לחודש), תוספת של חבילת סרטים+ ילדים + מסלולו TOP הכולל את כל החבילות באותה עת ו 2 חבילות ערוצים סיגמנטלים בשפות זרות ושימוש במכשיר ה-yesMax לתקופת המבצע כאמור. כל זאת בתשלום חודשי מופחת בסך, 262.25 ₪ , נכון למועד מכתבי זה*. (וזאת לאחר עידכון מע"מ )
חבילת הצפייה אינה כוללת ערוצי פרימיום וערוצים ברישיון מיוחד.
מחיר המבצע, כאמור לעיל אינו כולל את עלות הצפייה בערוצי הפרימיום בהם ביקש הלקוח לצפות בנוסף לערוצים הכלולים במחיר המבצע, ובמקרה דנן ערוץ הבריאות וערוץ לייב5+.
לידיעתך, חברתנו מעמידה לרשותך בנוסף, מענה שירותי וזמין באתר האינטרנט שלנו, בכתובת: www.yes.co.il תודה .
אשמח לעמוד לשירותך בכל עת.
בברכה,
חברת yes
|
פתרון: |
|
|