פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי אמדת בהסכם התחברות נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 17/04/08 הייתי מנויה של חברת "הוט", לאחר שסיימתי את התחייבותי ל"יס".
חודש אחרי כן נכנס אלי סוכן בשם האני ראשיד שמייצג את "יס" והחל לשכנע אותי שכדאי לי לחזור ל"יס" לאחר שהייתי מחוברת ל"הוט" כחודש.
לאחר שכנוע מאסיבי והבטחות מפליגות הסכמתי לחזור ל"יס".
בתאריך ה 13/05/09 חתמתי על ההעברה ל"יס" לאחר לחצים גדולים מצד הסוכן וההבטחות שהובטחו לי בעל פה ובכתב מצורף מסמך ובמסמך כתוב כך:
במידה והלקוח יחוייב בדמי יציאה מ"הוט", חברת "יס" תזכה את הלקוח בקנס ובכל סכום שיחוייב ע"י "הוט" בגין הביטול. על מסמך זה חתם האני ראשיד, סוכן חברת "יס".
בינתיים עובר חודש ועוד חודש ועדיין ממשיכים לחייב אותי במשך 4 חודשים אני מנסה לבטל את התשלומים ל"הוט" אך לא מצליחה.
סוכן חברת "יס" הבטיח לי שיטפל בנושא הניתוק מ"הוט" כך שעדיין אני מחוייבת גם ל"יס" וגם ל"הוט".
התקשרתי לחברת "יס" וסיפרתי להם את מה שקרה,
שום דבר לא עזר. עד שפניתי לחברת "ויזה" במכתב על מנת שיפסיקו את החיובים עבור חברת "הוט" ורק הם הצליחו לבטל את התשלומים ל"הוט".
בינתיים לא קיבלתי שום החזרים מחברת י"ס" על אף שהבטיחו שיטפלו בעניין.
בתאריך ה 30/07/08 דיברתי עם יעל מ"צוות הגר" של חברת "יס" והיא אמרה לי לשלוח את החשבוניות של "הוט".
עשיתי כמו שנאמר לי, שלחתי הכל אך ללא הצלחה, אף אחד לא טיפל במקרה זה עד היום.
מבחינתי אני רואה את חברת "יס" אחראית להחזיר את הכספים שהורדו מחשבוני ע"י חברת "הוט" ואחראית לפצות אותי כלקוחה על סמך הבטחתכם הכתובה וחתומה בכתב ידו של האני הסוכן של "יס" – מספר הטלפון של האני 057-7245193.
בתאריך ה 02/06/09 קיבלתי מכתב מחברת "יס" שה"ויזה" שלי בוטלה וחודש יוני לא שולם ואני מתבקשת ללכת לשלם חודש זה בדואר. ניגשתי לדואר על מנת לשלם ונאמר לי שלא עדכנו את המחשב ולכן לא קיבלו את תשלומי. בתאריך ה 13/06/09 קיבלתי מכתב נוסף מ"יס" לשלם בדואר סכום של 261.40 ₪ עבור חודש יוני+ כמה ימים שנותרו. בינתיים נותקתי מ"יס" ביוזמתם.
בתאריך 18/06/09 שילמתי ל"יס" בדואר והתשלום התקבל.
ובכך אני רואה את סיום הקשר שלי עם "יס" אבל עדיין החברה שלכם חייבת לי את החוב שנגרם לי עקב התנתקות מחברת "הוט" עפ"י ההסכם שנחתם עם הסוכן של חברתכם.
באותו יום תשלום, דיברתי עם עידן, מנהל האיזור והודעתי לו ששילמתי את חובי ל"יס", הייתה לנו שיחה לא נעימה וקשה מאוד.
כאשר כל מהלך השיחה בהתנשאות מבישה ניסה לגרום לי להבין שאני "בידיים שלו" ו"ידו על העליונה" ושאני קשורה לחברת "יס" בהסכם שנחתם ל24 חודשים, שזה דבר שנודע לי רק באותה שיחה.
עידן הבהיר לי בצורה שחצנית ומגעילה שאני בנאדם בר- דעת שיודע מה הוא עושה ועל מה הוא חותם. טון דיבור זה פגע בי מאוד ואני מבקשת התנצלות מטעמו ומטעם חברת "יס" שהיא חברה גדולה המכבדת את עצמה.
בתאריך 23/06/09 התקשר אלי עידן והחל לגשש מה קורה, והודיע לי שקיבל את התשלום שנתבקשתי לשלם.
ושאל מה כוונותיי להמשך, השבתי לו שאין בכוונתי לשוב ולהתחבר לחברת "יס" ולצערי שוב השתמש באיום שאני חתומה ל24 חודשים ולכן מוטל עלי קנס יציאה בנוסף איים עלי כי יכניס את העניין לטיפול משפטי.
ובכן אני לא מתכוונת להשאר אדישה לנוכח התנהגות מבישה זו.
אני מבקשת את טיפולכם המהיר בעניין לפני שנתחיל הליך של תביעה משפטית מצדנו.
כמו כן לאחר שהחלטתם לנתק, אני מבקשת לקבוע תאריך לבוא לקחת את הציוד ולא לחייב אותי מיום ההתנתקות

מחכה לתגובתכם.

בברכה

גואלה פולק
עוגמת נפש סוג הנזק :
ניתוק מיידי, החזר כספי, ולקבוע תאריך להחזר הציוד. פתרון נדרש :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת YES שם ותפקיד:
שלום רב , תגובה:
אני מודה לך על פנייתך מיום 29.6.2009 בעניינה של הגב' פולק.

בהתאם לרשומות מערכת yes נמצא כי ביום 14.5.2008 התקבלה בקשתה של הגב' גאולה פולק לחידוש התקשרותה עמנו ובהתאם לחתימתה ולאישורה.

כמו כן, החל מיום 3.6.2008 הוסבר לגב' פולק כי עליה ליצור קשר ישיר עם חברת הכבלים ולבקש את ניתוקה משירותיהם וכי עליה להעביר לידינו חשבוניות חיובים כפולים שתחויב על ידי הכבלים לזיכוי חשבונה אצלנו לתקופה שמיום הצטרפותה ועד 14 יום ממועד שיחתה עם נציגינו.



ביום 27.8.2008 התקבלו בחברתנו חשבוניות חיובים כפולים מגב' פולק ובהתאם לכך ביום 9.9.2008 זוכה חשבונה בסך 251.26 ש"ח בגין חיובים כפולים.



למרות האמור וללא כל קשר, ביום 10.5.2009 התקבלה הודעה בחברתנו על ביטול חד צדדי לחיוב מכרטיס אשראי על שמה של הגב' גאולה פולק ולמרות המוסכם בינינו בהסכם ההתקשרות. ביום 7.6.2009 הוסבר לגב' פולק על חוב קיים בחשבון המנוי ועל כי עליה לעדכן פרטי אמצעי תשלום תקין. כמו כן, ביום 10.6.2009 התקבלה בקשתה של הגב' פולק לניתוק המנוי.



יובהר כי לאחר החזרת ציוד הקצה לידינו ובדיקתו ינותק המנוי ויערך הליך גמר חשבון בהתאם לנספח תנאי המבצע וכמוסכם בינינו.



נשמח לעמוד לרשותך בכל עת.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה