אי אמדת בהסכם התחברות |
נושא התלונה: |
אזור חיפה |
אזור: |
תיאור הבעיה:
בתאריך 17/04/08 הייתי מנויה של חברת "הוט", לאחר שסיימתי את התחייבותי ל"יס".
חודש אחרי כן נכנס אלי סוכן בשם האני ראשיד שמייצג את "יס" והחל לשכנע אותי שכדאי לי לחזור ל"יס" לאחר שהייתי מחוברת ל"הוט" כחודש.
לאחר שכנוע מאסיבי והבטחות מפליגות הסכמתי לחזור ל"יס".
בתאריך ה 13/05/09 חתמתי על ההעברה ל"יס" לאחר לחצים גדולים מצד הסוכן וההבטחות שהובטחו לי בעל פה ובכתב מצורף מסמך ובמסמך כתוב כך:
במידה והלקוח יחוייב בדמי יציאה מ"הוט", חברת "יס" תזכה את הלקוח בקנס ובכל סכום שיחוייב ע"י "הוט" בגין הביטול. על מסמך זה חתם האני ראשיד, סוכן חברת "יס".
בינתיים עובר חודש ועוד חודש ועדיין ממשיכים לחייב אותי במשך 4 חודשים אני מנסה לבטל את התשלומים ל"הוט" אך לא מצליחה.
סוכן חברת "יס" הבטיח לי שיטפל בנושא הניתוק מ"הוט" כך שעדיין אני מחוייבת גם ל"יס" וגם ל"הוט".
התקשרתי לחברת "יס" וסיפרתי להם את מה שקרה,
שום דבר לא עזר. עד שפניתי לחברת "ויזה" במכתב על מנת שיפסיקו את החיובים עבור חברת "הוט" ורק הם הצליחו לבטל את התשלומים ל"הוט".
בינתיים לא קיבלתי שום החזרים מחברת י"ס" על אף שהבטיחו שיטפלו בעניין.
בתאריך ה 30/07/08 דיברתי עם יעל מ"צוות הגר" של חברת "יס" והיא אמרה לי לשלוח את החשבוניות של "הוט".
עשיתי כמו שנאמר לי, שלחתי הכל אך ללא הצלחה, אף אחד לא טיפל במקרה זה עד היום.
מבחינתי אני רואה את חברת "יס" אחראית להחזיר את הכספים שהורדו מחשבוני ע"י חברת "הוט" ואחראית לפצות אותי כלקוחה על סמך הבטחתכם הכתובה וחתומה בכתב ידו של האני הסוכן של "יס" – מספר הטלפון של האני 057-7245193.
בתאריך ה 02/06/09 קיבלתי מכתב מחברת "יס" שה"ויזה" שלי בוטלה וחודש יוני לא שולם ואני מתבקשת ללכת לשלם חודש זה בדואר. ניגשתי לדואר על מנת לשלם ונאמר לי שלא עדכנו את המחשב ולכן לא קיבלו את תשלומי. בתאריך ה 13/06/09 קיבלתי מכתב נוסף מ"יס" לשלם בדואר סכום של 261.40 ₪ עבור חודש יוני+ כמה ימים שנותרו. בינתיים נותקתי מ"יס" ביוזמתם.
בתאריך 18/06/09 שילמתי ל"יס" בדואר והתשלום התקבל.
ובכך אני רואה את סיום הקשר שלי עם "יס" אבל עדיין החברה שלכם חייבת לי את החוב שנגרם לי עקב התנתקות מחברת "הוט" עפ"י ההסכם שנחתם עם הסוכן של חברתכם.
באותו יום תשלום, דיברתי עם עידן, מנהל האיזור והודעתי לו ששילמתי את חובי ל"יס", הייתה לנו שיחה לא נעימה וקשה מאוד.
כאשר כל מהלך השיחה בהתנשאות מבישה ניסה לגרום לי להבין שאני "בידיים שלו" ו"ידו על העליונה" ושאני קשורה לחברת "יס" בהסכם שנחתם ל24 חודשים, שזה דבר שנודע לי רק באותה שיחה.
עידן הבהיר לי בצורה שחצנית ומגעילה שאני בנאדם בר- דעת שיודע מה הוא עושה ועל מה הוא חותם. טון דיבור זה פגע בי מאוד ואני מבקשת התנצלות מטעמו ומטעם חברת "יס" שהיא חברה גדולה המכבדת את עצמה.
בתאריך 23/06/09 התקשר אלי עידן והחל לגשש מה קורה, והודיע לי שקיבל את התשלום שנתבקשתי לשלם.
ושאל מה כוונותיי להמשך, השבתי לו שאין בכוונתי לשוב ולהתחבר לחברת "יס" ולצערי שוב השתמש באיום שאני חתומה ל24 חודשים ולכן מוטל עלי קנס יציאה בנוסף איים עלי כי יכניס את העניין לטיפול משפטי.
ובכן אני לא מתכוונת להשאר אדישה לנוכח התנהגות מבישה זו.
אני מבקשת את טיפולכם המהיר בעניין לפני שנתחיל הליך של תביעה משפטית מצדנו.
כמו כן לאחר שהחלטתם לנתק, אני מבקשת לקבוע תאריך לבוא לקחת את הציוד ולא לחייב אותי מיום ההתנתקות
מחכה לתגובתכם.
בברכה
גואלה פולק
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
ניתוק מיידי, החזר כספי, ולקבוע תאריך להחזר הציוד. |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|