פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שרות גרוע עם המון טעויות ואי הבנות. נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
בס"ד 28/6/09



לכבוד תלונות הציבור-"יס".

ברצוני להודיע על חוסר שביעות רצוני מהשרות הגרוע שקיבלתי ושאני מקבל מהשירות בחברת הכבלים "יס".
אני לקוח ותיק מאוד שלכם,פרט לחודש ינואר השנה שעברתי ל"הוט" למשך כשבועיים ומיד חזרתי אליכם עוד בינואר השנה.
אי שביעות הרצון מתבטאת בכך שאני מוצא עצמי מתקשר לשרות הלקוחות לפחות פעם ביום ודאת על מנת לקבל/לתקן את השרות המגיע לי,אני מרגיש שישנה התעסקות רבה ובזבוז זמן יקר שלי לעיתים קרובות מאוד.
בינואר השנה התנתקתי מהוט וסגרתי עסקה מול איש המכירות שלכם יקיר פינטו,לצערי כבר בתשלום הראשון התברר לפי החיוב שפרטי העסקה כלל לא מתאימים והחיוב גבוהה מכפי שסוכם ומשם התחילה סאגת הטלפונים מול שרות הלקוחות שלא נפסקה עד לרגע זה,שוחחתי עם לוהיי,נאווה,קרן,עמית דנה,הדס ועוד רבים וטובים...בתאריך 26/2 שוחחתי עם קרן ויחד איתה יישרנו קו באשר לפרטי העסקה,חלק מפרטי העסקה היה החזר תשלום עבור קנסות יציאה מהוט.
פיקססתי כפי הנדרש את החשבונות המראים את קנסות היציאה לעמית מצוות דקלה(כפי שהיא בקשה) ווידאתי קבלתם על ידה ושהיא מטפלת,עמית אף הבטיחה שבחיוב הקרוב הזיכוי יבוא לידי ביטוי,בתאריך 28/6 רואה אני באנטרנט בחשבון שלי חיוב ובו לא רק שלא זוכתי אלא אף חוייבתי בסכום נוסף של כ-100 ₪ מעבר לתשלום הנדרש,ההסבר שקיבלתי מהדס(נציגת שירות הלקוחות) היה שהחיוב בוצע בטעות ושאני יזוכה בחשבונית הבאה,שאלתי אותה,מה לגבי הזיכוי שמגיע לי עבור הקנסות מהוט(630 ש"ח)? הדס לא כל כך ידעה לענות,ביקשתי לדבר עם בכיר יותר ואז קיבלתי את דנה,דנה בדקה שוב את הנושא וביקשה שאפקסס אליה את חשבונות הוט המראים את קנסות היציאה,פיקססתי אליה שוב את החשבונות ועתה אני ממתין שדנה תטפל בזיכויים.
לאור המתואר לעיל(וישנן שיחות טלפון רבות שלא פורטו לעיל באשר לשרות לא טוב שקיבלתי)ניתן להבין את חוסר שביעות רצוני מההתעסקות סביב השרות הגרוע והגובל בעוגמת נפש,אני מרגיש שאני צריך להיות כל הזמן עם אצבע על הדופק ולהמתין לטעות הבאה שלכם ולהתחיל את סאגת הטיפול בה מול מס' גורמים בשירות הלקוחות.
מבקש אני מכם שתבדקו את השתלשלות הדברים מה-18/1/09 ועד היום ותסיקו את מסקנותיכם לגביי השרות אותו קיבלתי,אני שוב חוזר ומביע את אי שביעות רצוני ומצפה שתתקנו את העיוות במהירות האפשרית ושאוכל סוף סוף להפסיק להתעסק בנושא ומצפה לפיצוי הולם.
בברכה.
אבוקסיס מרדכי.
טל'-086559917.
פל'-0528249066.
רח' דבורה הנביאה 14 דימונה.
ממתין להתייחסות.

כספי סוג הנזק :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת YES שם ותפקיד:
שלום רב , תגובה:
אני מודה לך על פנייתך מיום 30.6.2009 בעניינו של מר אבקסיס.



בהתאם לרשומות מערכת החברה נמצא כי ביום 19.1.2009 התקבלה בקשתו של מר אבקסיס לחדש התקשרותו עמנו בהתאם לתנאי מבצע אשר הובאו לידיעתו ולאישורו.



בהתאם לפניותיו בעניין חיוב חשבונו נרשם על ידינו זיכוי בסך 150 ש"ח בגין עלות ערוצי ספורט 1 וספורט 2 למשך 3 חודשים וסך 360 ש"ח בגין הבטחות הטכנאי .



כמו כן, בהתאם להבטחות נציגינו יזוכה חשבונו של מר מרדכי אבקסיס בסך 640 ש"ח בגין דמי יציאה משירותי הכבלים וכמוסכם עמו. סכום זה יועבר על ידינו לחשבונו של מר אבקסיס בחברת האשראי ישרכארט המעודכן ברשומותינו ביום 13.7.2009.



אנו מאחלים למר אבקסיס ובני ביתו המשך צפייה מהנה ומקווים כי יהנה משירות איכותי ומקצועי ומצרים על השירות אשר הוענק לו , כפי שעולה מפנייתו.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה