פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיובים עבור שירותים שלא הוזמנו ולא התקבלו נושא התלונה:
‏יום שני ‏22 ‏יוני ‏2009 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
רח היוזמה 6 כפר סבא כתובת:
תיאור הבעיה:
החל מ- 1.11.08 כל תושבי הבונים מקבלים שרותי YES במסגרת "קיבוצית".
הוסכם שכל תושב/ חבר יחויב בסה"כ 85 ₪ דרך הנהלת החשבונות הפנימי של הבונים עבור
חבילת הבסיס, והבונים ישלם במרוכז ל YES.
לכל בית אב תהיה אפשרות להוסיף למסלול הבסיסי באופן פרטני חבילות נוספות עם חודש ניסיון. במידה שמישהו בוחר להרחיב את המסלול הבסיסי התשלום הנוסף נעשה ישירות ל YES.
אנחנו הסתפקנו במסלול הבסיסי בלבד אבל נאלצנו להזמין ולשלם עבור ממיר נוסף לדירת
הסמך בבתינו שעלותו 58 ₪ לחודש.
מסרנו את מספר הוויזה על מנת לבצע את הוראת הקבע.
תוך שבוע הדייר שלנו החליט שאינו מעוניין בשירות YES.
בתאריך 12.11.08 ביטלנו את השירות של דירת הסמך וב- 19.11.08 טכנאי ניתק ולקח את הממיר.(יש קבלה המאשרת זאת), וכל זה עדיין בתוך חודש הניסיון.
מאז ועד היום ממשיכים לקבל מ-YES חיובים בסכומים שונים דרך הוויזה למרות החזר הממיר והביטול.
צלצלנו ל YES אין ספור פעמים ללא פתרון.
שלחנו דוא"ל לאיש הקשר איציק צרפתי ( 050-6694016 )האחראי לקשר בין YES והבונים. למרות שידוע שקיבל את הדוא"ל לא התקבלה תשובה כלשהי עד היום.
הכול רשום ומתועד בקלסר התופח מחודש לחודש.
לפני חודש, מתוך ייאוש נתנו הוראה לוויזה לבטל את הוראת הקבע ל YES.
לקוח יס מספר 1482508
כספי סוג הנזק :
ביטול מיידי של החיובים דרך הויזה והחזר כספי של 379.39 ש"ח פתרון נדרש :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת YES שם ותפקיד:
שלום רב, תגובה:
אני מודה לך על פנייתך לחברתנו מיום ה- 30.6.09, בהמשך לפנייתה של הגב' דגן בנושא חיוב שגוי בגין דמי מנוי, אבקש להשיב ולהתייחס לפנייתה זו.

עם קבלת פניית הלקוחה בוצעה בדיקה מקיפה מול כל הגורמים הרלוונטים.

מבדיקתנו עלה כי ביום ה-22.10.08 חובר ביתה של הגב' דגן לשירותינו במסגרת הסדר של מושב הבונים עם חברת yes. במסגרת הסדר זה הלקוח זכאי לצפות בחבילת הבסיס בלבד והתשלום בגין הצפייה מתבצע ישירות אלינו ע"י המושב.

במידה והלקוח מעוניין בצפייה בחבילת ערוצים רחבה יותר או בקבלת שירותי צפייה ביחידת דיור נוספת היה צורך בהקמת מנוי נוסף לשרות זה ועידכון אמצעי תשלום של הלקוח.

במקרה דנן עקב טעות שנפלה בתום לב, למרות בקשתם של משפחת דגן לקבלת שירותי צפייה גם ביחידת דיור נוספת הוקם מנוי אחד בלבד ועודכן רק אמצעי תשלום של הלקוח. לא הוקם מנוי לצפייה במסגרת ההסדר ולא עודכן אמצעי תשלום של המושב לכיסוי עלות צפייה בחבילת הבסיס בבית הלקוחות.

לאחר חודש ממועד ההצטרפות לשירותינו , ביום ה-19.11.08 הוחזר לרשותנו לבקשת הלקוחות הממיר שהותקן ביחידת הדיור והמנוי עם אמצעי התשלום של הלקוח היה צריך להיות מנותק. לצערי לאור העובדה שלא הוקם מנוי נוסף לצפייה בחבילה במסגרת הסדר המושב, נשאר המנוי פעיל לרבות חיובי שגוי לאמצעי התשלום של הלקוח.

בהמשך עם קבלת פניותיהם של הלקוחות בנושא בוצעו מס' זיכויים לרבות החזר כספי אחד באמצעות חברת האשראי לחשבון הלקוחות וביום ה-25.6.09 עודכנה חבילת הצפייה במנוי לחבילת בסיס בלבד ועודכן אמצעי תשלום של המושב לכיסוי ותשלום עלות הצפייה החל ממועד זה.

לאור האמור לעיל, בוצע חישוב לכל החיובים שחוייבו לאמצעי התשלום של המנוי בקיזוז עלות צפייה ביחידת הסמך מיום החיבור ב-22.10.08 עד החזרת הממיר ביום ה-19.11.08 ובקיזוז סך של 99.53 ש"ח שהוחזרו לחשבון הלקוח ביום ה- 30.3.09. החיוב לאחר קיזוזים אלו הנו בסך 221.40 ש"ח.

סך זה יוחזר לחשבון הלקוחות באמצעות אמצעי התשלום אשר היה מעודכן במנוי.

אנו מעבירים התנצלותנו בגין החיוב השגוי ובגין העיכוב בטיפול בפנייתם ומאחלים למשפחת דגן המשך צפייה מהנה בשידורינו.

בברכה,

חברת yes
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה