חברת YES |
שם ותפקיד: |
שלום רב, |
תגובה: |
הריני מאשרת את קבלת מכתבך מיום ה- 2.7.09 ומודה לך על כך.
תחילה אבקש לציין כי yes נוקטת בכל האמצעים והמשאבים כדי שרמת השירות המוענקת ללקוחותיה תהיה איכותית וגבוהה ככל הניתן.
ברצוני לציין כי נציגי המכירות שלנו נעזרים, בנוסף למערכות הקיימות, בדו"ח ממוחשב ממנו הם מקבלים את מספרי הטלפון של לקוחות שסיימו בעבר התקשרותם מול חברתנו או שפנו אלינו בבקשה להצטרפות, ובהתאם יוצרים עימם קשר טלפוני על מנת לנסות ולעניין אותם בשירותינו.
עם קבלת פנייה זו הוסרו מספרי הטלפון של מר יוסים דודו מרשומות המחשב אצלנו ונרשמה הערה בולטת כי אינו מעוניין, נכון למועד זה ועד ליצירת קשר מצידו בעתיד, בהתקשרות.
אני מודה למר יוסים דוד שוב על פנייתו ל-yes.
בברכה ,
חברת yes
|
פתרון: |
|
|