פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אנשי מכירות לא מפסיקים להתקשר. נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
כבר 3 חודשים 3 פעמים בשבוע מתקשרים אלי (לנייד הפרטי) סוכני מכירות של יס.
בכול פעם אני מבקש שלא יתקשרו יותר (פשוט לא מעוניין) אבל אחרי יומיים שוב טלפון.
ביקשתי לדבר עם מנהל או משהוא שאחראי על מסד הנתונים שלהם כדי שיורידו אותי מרשימת הקשר שלהם אבל אין מי שידבר איתי.
האם לא חל איסור לכאלו שיחות בחוק הספאם החדש?
ו סוג הנזק :
שיפסיקו להתקשר. פתרון נדרש :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת YES שם ותפקיד:
שלום רב, תגובה:
הריני מאשרת את קבלת מכתבך מיום ה- 2.7.09 ומודה לך על כך.



תחילה אבקש לציין כי yes נוקטת בכל האמצעים והמשאבים כדי שרמת השירות המוענקת ללקוחותיה תהיה איכותית וגבוהה ככל הניתן.



ברצוני לציין כי נציגי המכירות שלנו נעזרים, בנוסף למערכות הקיימות, בדו"ח ממוחשב ממנו הם מקבלים את מספרי הטלפון של לקוחות שסיימו בעבר התקשרותם מול חברתנו או שפנו אלינו בבקשה להצטרפות, ובהתאם יוצרים עימם קשר טלפוני על מנת לנסות ולעניין אותם בשירותינו.



עם קבלת פנייה זו הוסרו מספרי הטלפון של מר יוסים דודו מרשומות המחשב אצלנו ונרשמה הערה בולטת כי אינו מעוניין, נכון למועד זה ועד ליצירת קשר מצידו בעתיד, בהתקשרות.



אני מודה למר יוסים דוד שוב על פנייתו ל-yes.



בברכה ,

חברת yes
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה