פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי התאמה בין הדברים הנאמרים על ידי נציגי YES לחיוב בפועל נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
להל"ן מכתב התלונה אשר העברתי לYES בפקס ובמייל:

תלונה חמורה על הפרת חוזה.
בתאריך ה30.4 סגרתי עם הנציגה שירלי מקשרי לקוחות על רכישת יס מקס HD +כל החבילות הקיימות אצלי +צופר ערוץ מוזיקה בבחירה אישית, בעלות כוללת של 268 ש"ח.
אף רשמתי עבור אותה נציגה מכתב תודה....(אשר אני מצר עליו).
אחרי שבועיים (3.5) התקשרתי לברר מה קורה ודיברתי עם קשרי לקוחות גם עם נציגה בשם שירלי (אחרת) אשר אחרי בירור עם השירלי הראשונה אכן ראתה שמגיע לי ממיר בעלות של 268 ש"ח היא הבטיחה לי התקנה......בפעם השלישית אחרי שבועיים (17.5) שוב התקשרתי לקשרי לקוחות לבחורה בשם מעווש ואחרי שבזבזתי זמן שוב בבירורים ...כי אין תיעוד מסודר !!!...היא אישרה לי את העיסקה עם הממיר HDMAX בעלות 268 ש"ח ואכן אחרי שבוע תיאמו עימי התקנה.......
אתמול אני פותח את החשבונית ורואה שמחייבים אותי בסכום של 287 ש"ח.....כעסתי מאוד ופניתי לשירות לקוחות שם לא הצליחו לזהות את תיעוד השיחות הקודמות...ולמרות כל המאמצים של הנציגה (זהבית) לא הצלחתי לקבל את המגיע לי...
היום 1.7 יצרה עימי נציגה מקשרי לקוחות הודתה שחלה טעות במה שסגרה עימי הנציגה הראשונה אך היתה מוכנה לפצות אותי רק בשנה אחת ורק בסכום של 10 שקלים.....כל הנסיונות להסביר שזאת הפרת חוזה בוטה עלו בתוהו.

1.בושה לחברה כמו YES שככה מתנהלים בה בחוסר תיעוד ובהמרת לקוחות מרוצים ללקוחות ממורמרים מאוד.
2.אבקש לפצות אותי לאלתר על כל סכום ששילמתי מעבר ל268 ש"ח ולנהוג כך לגבי 3 השנים הבאות.
3.להוציא את הקלטת השיחות וללמוד מהם איך לא מתנהלים מול לקוח.
4.במידה ולא ...זאת הפרת חוזה ביננו ולפיכך איני רוצה עוד בשירותכם...במידה והחלטת להמשיך ולהתנהל עקום אבקש לנתק אותי ולפצות אותי על סכום ההתקנה של הממיר ..לא לחייב אותי על שום קנס של ההתנתקות (היות והיתה פה הפרת חוזה בוטה מצדכם).
5.אם כל הנציגים שלכם הודו שחלה פה טעות מדוע חברה כמו YES לא לוקחת על עצמה את הטעות, מתנצלת ומפצה את הלקוח ?

אבקש לקבל תגובה הולמת....ואם אפשר לא במייל אוטומטי החתום אוטומטית אלא התייחסות עיניינית.
תודה.


המיותר לציין שעד לשעת לילה מאוחרת זאת לא קיבלתי תשובה מהם.
עלבון עוגמת נפש והרבה סוג הנזק :
הכרה בהסכם שנאמר ונסגר ביני לבין 3 נציגי קשרי לקוחות בYES והתנצלות בהתאם !!! פתרון נדרש :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת YES שם ותפקיד:
שלום רב, תגובה:
אנו מודים לך על פנייתך לחברתנו בעניינו של מר אלימלך בנושא הבטחות ברכישה.



ראשית ברצוני להודות למר אלימלך, על שהקדישה מזמנה להעלות על הכתב את דבריה, אשר מהם עולה כי yes נהגה שלא בהתאם לציפיותיה.



yes משקיעה רבות על מנת להעניק ללקוח חווית קולנוע איכותית ומותאמת לכל צופה. אנו פועלים באופן מתמיד להפניית המשאבים הן בתחום המוצר

והן בתחום השירות גם יחד.



פנייתו של מר אלימלך טופלה לשביעות רצונו המלאה על ידי נציגתנו מקשרי הלקוחות.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה