חברת YES |
שם ותפקיד: |
שלום רב , |
תגובה: |
ברצוני להודות לך על פנייתו של מר אלוני ל- yes שהתקבלה במשרדנו ביום 7.7.09 ומצרה על החלטתו לסיים התקשרותו עם חברתנו .
בהתאם לרשומות מערכת החברה נמצא כי בשיחה טלפונית שנערכה עם מר אבי קלפה, סמנכ"ל השירות ביום ה- 2.7.09 , תואם עם הלקוח מועד לאיסוף ציוד הקצה מכתובת המנוי ליום ה- 3.7.09 בין השעות 1000 ל-1100, בנוסף הריני לאשר כי שירותי הצפייה הוסרו והחיוב בגינם הופסק כבר ביום ה- 3.7.009.
נכון למועד מכתבי זה, המנוי נמצא בתקופת התחייבות למבצע, קרי עד ליום 16.6.2010 ועל כן חשבון המנוי יחויב בדמי עלות הטבה בסכום של 342.93 ש"ח, עקב ניתוק המנוי טרם תום תקופת ההתחייבות, כאמור .
ביום 19.6.08 נשלח אל מר אלוני נספח מבצע לפיכך אין מקום לפיצוי.
לאחר ביצוע תהליך גמר חשבון במנוי , אנו לא נעשה כל שימוש באמצעי התשלום אשר העביר מר אלוני אלינו והתחייבויותיו כלפינו יבוטלו.
ברצוני להודות למר אלוני על התקופה בה היה חלק ממשפחת הלקוחות של yes, ואני מקווה כי נהנה ממגוון הערוצים והתוכניות אותם אנו מספקים ומקווה כי בעתיד יבחר לחזור ולהימנות על קהל לקוחותינו.
בברכה
חברת yes
|
פתרון: |
|
|