פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
עיכוב בניתוק ואיסוף ממירים נושא התלונה:
ירמיהו אהרון שם/כינוי:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
פניתי לחברה בבקשה לניתוק והסכמה לתשלום קנס בסך 400 שח רק לאחר יומיים חזרו להודיע שינתקו לאחר 3 ימי עסקים ויבואו רק ב-28 ליולי לקחת את הממירים מכתובתי החדשה, הסברתי שאני לא מעוניין לקחת אחריות ואני לא שומר חינם ופשוט מרתיח שאין עם מי לדבר אנה עזרו לי למנוע צרות עתידייות מהם.

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת YES שם ותפקיד:
שלום רב, תגובה:
אני מודה לך על פנייתך לחברתנו מיום ה- 5.7.09, בהמשך לפניית של מר ירמיהו בנושא סיום ההתקשרות במנוי על שם סופיה שולץ מול חברתנו, אבקש להשיב ולהתייחס לפנייתו זו.

מבדיקה מקיפה שנערכה ברשומות המנוי ביום ה-30.6.09 התקבלה במשרדנו פנייתו הראשונה של מר פרדס או מי מטעמו בבקשה לסיים את התקשרותו מול yes. לאחר מס' שיחות מול נציגינו ביום ה-2.7.09 בשיחה מול נציגנו תואם מועד לאיסוף ציוד הקצה מבית הלקוחות ביום ה-28.7.09.



בנוסף הריני לאשר כי שירותי הצפייה יוסרו במועד איסוף הציוד והחיוב בגינם יזוכה רטרואקטיבית החל מיום ה- 2.7.09, 48 שעות לאחר קבלת בקשתו הראשונה של הלקוח לסיום ההתקשרות למולנו.



כחודש לאחר השבת ציוד הקצה לחברתנו (בכל תחילת חודש) יערך תהליך גמר החשבון הסופי וכל יתרה באם תעמוד לזכותו של המנוי תוחזר לחשבונו באמצעות אמצעי התשלום אשר היה מעודכן במנוי.





בברכה ,



חברת yes
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה