פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
המשך טיפול בתלונה 42137 נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
לחברת יס שלום רב,

נדהמתי לקבל את תגובתכם לתלונתי האמורה. התעריף הנגבה בגין המבצע הראשי צריך היה להיות 245 לחודש ולא 260. בנוסף, מעולם לא התקבל אישור המנוי לאתחול תקופת ההתחייבות ל-3 שנים נוספות. נראה שלנציגי שימור הלקוחות, המקבלים עמלות על כל שימור, היתה במקרה זה מוטיבציה קצת יותר מדי גבוהה לשימור בעת תיעוד האישורים והסיכומים שנתקבלו. הנכם מתבקשים להשיב _לאלתר_ את תנאי המנוי לתנאים המסוכמים, שאם לא כן תהיה בכך הפרה יסודית של החוזה מצדכם ותימסר הודעת ביטול וניתוק. אנו נעמוד על כך.

אודה לכם מאוד על בדיקה יסודית של העניין מול הגורמים הרלוונטיים ועל תיקון הטעון תיקון.

בברכה,
כספי סוג הנזק :
תיקון הזנת המבצע הראשי פתרון נדרש :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת YES שם ותפקיד:
שלום רב, תגובה:
קיבלנו בתודה את פנייתך השנייה ביום 6.7.09 בעניינם של משפחת שפירא .



בהמשך לתגובתינו מפנייתך הקודמת , הריני לציין כי ביום 18.1.09 וב- 1.2.09 נשלח נספח מבצע מעודכן



לכתובתם של משפחת שפירא .



למרות האמור לעיל באופן חריג ולפנים משורת הדין במידה ומשפחת שפירא לא מעוניינת בתנאי המבצע המעודכנים נכון למועד

מכתבי זה , הינם רשאים לנתק מנוי ללא דמי יציאה עד ליום 10.8.09 בהודעה בכתב ומראש או לחדש למבצע אחר .



אשמח לעמוד לשירותך בכל עת



בברכה,

חברת yes
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה