פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לקוחות- בושה וחרפה!!! נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
אנחנו לקוחות של יס עוד מימי הקמתה,לפני כמה חודשים הורי החליטו לעבור להוט לאחר שיס לא פנו לפניותיהם לקבלת שלטים חדשים,המעבר היה חלק, לאחר כחודשיים נוספים, מתייצב בפתח ביתנו, מר עידן סויסה,מנהל מכירות ביב, ככה הוא הציג את עצמו לפינינו, שהה ביתנו במשך שעתיים, והסביר לנו שאנחנו לקוחות חשובים וותיקים ואנחנו חיביים לחזור ליס, ואז הוא הציע את התוכנית הרגילה, יש לנו 5 ממירים ובנוסף שני ערוצי הספורט בחינם לחצי שנה פלוס חמישה סרטים בחינם פלוס שני שלטים נוספים, דבר שהפריע מאד לאימי באותה תקופה, ההצעה הייתה הוגנת לחלוטין אבל מחירה היה אפילו יקר ב10 שקלים לחודש מזו של הוט. אבי היה מוכן לחתום על עיסקה זו רק בתנאי שהמתקינים יגיעו למחרת ביום שישי, שזה היום היחיד שאבי יכול להפסיד עבודה ולהשאר בבית (שני הורי עובדים כל יום עד מאוחר, אני ואחותי סטודנטים בעוד אחי חייל)
עדין סויסה, המנהל המהולל הסכים ישר והבטיח שהוא אישית ידאג למעבר חלק, הוא הביא את מספר הפל' להורי, והבטיח להם שאין להם מה לדאוג ושם בידיים טובות, למחרת יום שישי השעה כבר 12 בצהריים אבי מתקשר לעידן סויסה מאחר שהמתקינים עודד לא הגיעו, אל תידאג הם כבר יגיעו, נענה בתשובה, אבי חיכה עוד שעה, ושוב יתקשר לעיד סויסה, ומפה התחילו סיפוריו של המנהל עידן סויסה, תראה הם לא יכולים להגיע היום רק ביום ראשון, באותה שנייה אבירצה לבטל את העיסקה מכיוון שהוא הפסיד יום עבודה, והוא נפגע מעידן, עידן הבטיח לו שלא יתנתק ושהוא יפצה אותו ב200 שקל על החשבון, על עוגמת הנפש, וזאת בתרוץ שאם הוא יתנתתק עכשיו, תיפגע משכורותו של עידן סויסה ב-300 שח, דבר שבכלל לא עיניין את אבי,ועד עכשיו אני לא מבין, את חוצפתו של עידן סויסה, אך למרות הכל אבי הסכים לפיצוי וחיכה ליום ראשון, ביום ראשון אני הייתי נוכח בהתקנה לאחר שהגעתי מוקדם מהלימודים, בסוף ההתקנה שמתי לב שהערוצים שעידן סיויסה הבטיח לא פועלים,המתקינים הפנו אותי לשירות הלקוחות של יס, באותו היום ישר אבי הרים טלפון לאחראי העיסקה עידן סויסה שיטפל בנושא, אך לשוא, עידן סויסה לא עונה מרגע זה ואילך, קו הפלפון שלו לא זמין לאברהם כהן ומשפחתו, אבי התקשר לשירות הלקוחות שאיתר את אותו עידן סויסה בשתי דקות בדיוק, ושמע ממנו ,שהוא לא הבטיח שום דבר ואין מה לעשות, אלא רק שהוא פיצה את החשבון ב100 שקלים כדי שנוכל לרכוש את הערוצים האלו ל3 חודשים, איפה ה200 שקל פיצוי על איחור בהתקנה?,איפה שני הערוצים לחצי שנה?,איפה ה5 סרטים חינם? איפה שני השלטים??
לשירות הלקוחות של יס לא איכפת מדברי מנהל השטח שלה, והשאיר אותנו הלקוחות פיעורי פה.
אני שונא אנשים שמשקרים ועוד במיוחד לאנשים מבוגרים שמתייחסים ברצינות לדברים שאומרים להם, לאן הגענו??כניראה שפעם הבאה אני צריך להקליט, את אותו עידן סויסה,ולקוות שחברת יס תעשה משהו/תיפטר עם אנשים מסוגו.
אתה לא יכול להקיים,אל תבטיח ,אף אחד לא יכעס עליך, אהל להיות בחברתינו בסלון ביתנו במשך שעתיים, ולשקר מבלי להניד עפעף, ואח"כ להתעלם מאיתנו כאילו היינו מטרה של 300 שקל במשכורתו של עידן סויסה???
זה מבזה ולא מתאים לחברת גדולה כמו יס...
אני מעלה סיפור זה כדי שעוד לקוחות תמימים לא יפלו בפח של עידן סויסה ושותפיו, וטיפ קטן, אולי פעם הבאה לצלם את אותן הבטחות כדי לתבוע אישית את אותו סוכן עידן סויסה, שירגיש מה זה שפוגעים בך ישירות ואתה לא יכול לעשות כלום באותו הרגע.

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת YES שם ותפקיד:
שלום רב, תגובה:
הריני מאשרת את קבלת פנייתך מיום ה- 6.7.2009 ומודה לך על כך.



כבר בפתח הדברים, אציין כי yes מצרה על החלטתו של מר כהן להתנתק משידוריה וזאת מהטעמים השמורים עמו.



בתאם לרשומות המנוי ביום 13.7.09 שוחח מר אברהם עם נציגתנו וסוכם עימו על איסוף ציוד הקצה ליום 3.8.09 .



נשמח לבדוק את טענותיו באשר לנציג המכירה על מנת להגיע לכדי הבנה.

כשבועיים עד חודש ימים ממועד השבת הציוד יערך תהליך גמר החשבון במנוי.

אני מודה לך על פנייה זו ומקווה כי בעתיד יבחר מר כהן לשוב ולהימנות עם קהל לקוחותינו.



אשמח לעמוד לשירותך בכל עת.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה