פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תקצירים לא נוחים ופרסומות מציקות נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
שלום,
אני לקוח יס כבר 3 שנים בערך. והערתי להם בכל הזדמנות לגבי התקצירים הלא ברורים שלהם. וביקשתי שיסדרו אותם.
הבעיה בתקצירים הם בעיקר בערוץ דיסקברי והיסטוריה. אבל גם בעוד אחרים.
בשם, הם רושמים רק את שם התוכנית (וגם זה לפעמים לא נכון) ובתקציר הם רושמים במקרה הטוב רק תאור כללי של התוכנית. ללא מספר פרק ותוכן התכנית.
כך שאני חייב לחכות ולראות אם זה באמת פרק שלא ראיתי. או על מה הוא בכלל.
אפילו אמרתי להם שבהוט הם רושמים הכל. ותגובתם לזה היתה קטנונית.

ולגבי הפרסומות המציקות שהם התחילו לשים. באמצע צפיה בתוכנית פתאום קופצת לך סירה למסך ומציגה לך פרסומת. או שהם פתאום תקעו במסך פרסומת קבוע לערוץ חדש. נו באמת זה ממש לא מקצועי. וזה מפריע מאוד לצפייה.
ניסיתי ליצור עימם קשר אבל אחרי דקות ארוכות של המתנה בטלפון ויתרתי. פעם הם לא היו כך, מה קרה להם?. חבל.

אני אישית מעדיף את יס. אבל בקצב הזה אני מייחל לחברה חדשה ותחרותית.
במיוחד שיס מעלים את המחיר כל שנה ומורידים ערוצים. מה קשור. נו תירוצים...!
אנו הלקוחות הם המעיין שלכם, מתי תלמדו!

טוב, אני מקווה שתוכלו לעזור לי. ומודה לכם, אתר תלונה על שירותכם.
חוסר מקצועייות וזלזול בלקוח. סוג הנזק :
התייחסות ופתירת כל הבעיות שרשמתי. וכמובן מקצועיות. פתרון נדרש :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת YES שם ותפקיד:
שלום רב, תגובה:
אני מודה לך על פנייתך לחברתנו מיום ה- 19.7.09 , בהמשך לפנייתו של מר ג'ון מיום ה- 04.7.09 בנושא שידורינו, אבקש להשיב ולהתייחס לפנייתו זו.



בנושא התקצירים בערוץ דיסקברי-ישנם מספר תוכניות שאכן התקציר שמופיע הוא תקציר כללי בעבור הסדרה, חשוב לציין שזהו המידע שאנחנו מקבלים מדיסקברי העולמי ואנחנו מפרסמים ב מדריך התוכניות את כל המידע שמגיע אלינו.



בנושא ערוץ ההיסטוריה - מבדיקה מדגמית על לוחות השידורים בחודש יולי לא נמצאו תקצירים כללים לסדרה, נשמח באם הלקוח ייסב את תשומת ליבינו לסדרה ספציפית על מנת לבדוק את הנושא.



עם קבלת פנייתו של מר ג'ון בנושא הפרסומות המופיעות על המסך הועבר הנושא לבדיקה מעמיקה אצל מנהלת ערוצי הסרטים, במחלקת התוכן של חברתנו ובמחלקת ההנדסה.



מבדיקה זו עולה כי, בחלק מערוצי הבית שלנו מותקנת מערכת גראפית מתקדמת אשר חלק מהיכולות שלה הם הבאנרים הגרפים , לוגואים ודברים נוספים.

מטרתנו לאפשר לצופה רצף צפייה איכותי ונעים, יחד עם זאת אנו רוצים לשרת את כלל הלקוחות שלנו וליידע אותם על תוכן נוסף

אשר משודר בערוצי הבית.

לקוחות רבים לא מודעים למגוון העצום בתוכן שעומד לרשותם ואנו משתמשים בדרכים אלו להעביר להם את המידע.



ה"פרסומות" באמצע תוכנית הן מסר קצר של מס' שניות שמופיע בצידו העליון של המסך ואינו גורע כלל מההתרחשות על המסך.

אנו עושים זאת בשיקול דעת רב ומבוקר כאשר טובת הצופים מול עינינו.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה