פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
העלבה ופגיעה נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
חדרה כתובת:
תיאור הבעיה:
ב 3.7.09 היה אצלי טכנאי יס מכייון שאחד הממירים לא עבד (זה הטכנאי ה3 שבא לתקן את אותו ממיר) הטכנאי תיקן את הממיר יצא מהבית ואז אחרי 5 דקות התקשר ואמר שברצונו לערוך עוד בדיקה כי התקשרנו כבר מספר פעמים לגבע אותו מיר אמרתי לו בסדר הטכנאי בדק ובמקביל גם התחיל איתי מה שמאוד לא אהבתי הטכנאי יצא וכעבור יום נותק אחד הממירים התקשרתי לחברת ים ואמרתי מדוע יש לי הודעה על אחד הממירים כאלו נותקתי אמרו להוציא כרטיס של ממיר להכניס אך עדיין הייתה אותה הודעה אמרו לי שיתקשר אליי טכנאי ושיגיע עוד היום כעבור חצי שעה התקשר אלי טכנאי והתחיל לצעוק עליי שאין לי ממיר בבית אמרתי לו מזה אין לי ממיר בבית אז בשביל מה התקשרתי הטכנא צעק אליי העליב ואף כימעט קילל ולבסוף כל זה היה טעות מבחינם ולא קיבלתי אפילו סליחה הייתי צריכה להתקשר אליהם ולהתלונן על כך והם מצידם הציעו לי ערוץ
עוגמת נפש סוג הנזק :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת YES שם ותפקיד:
שלום רב, תגובה:
אנו מודים לך על פנייתך לחברתנו בעניינה של הגב' קורץ.

ראשית ברצוני להודות לגב' קורץ, על שהקדישה מזמנה להעלות על הכתב את דבריה, אשר מהם עולה כי yes נהגה שלא בהתאם לציפיותיה.

yes משקיעה רבות על מנת להעניק ללקוח חווית קולנוע איכותית ומותאמת לכל צופה. אנו פועלים באופן מתמיד להפניית המשאבים הן בתחום המוצר והן בתחום השירות גם יחד.

הגב' קורץ פנתה בתלונה בשני נושאים האחד הטרדה מצד הטכנאי - פנייה זו הועברה למחלקת משאבי אנוש ב-yes להמשך טיפול בין הגב' קורץ לבין הטכנאי.

בנושא השני לפנייתה, אנו מתנצלים בפני הלקוחה עקב טעות שנעשתה בתום לב לאחר ביקור טכנאי השירות בביתה עקב חשד לחוסר בממיר.


ללקוחה ניתן כמחווה שירותית הטבה לצפייה בערוץ NTVMIR ללא עלות, כנגד זיכוי מינויה מראש לתקופה בת 4 חודשים.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה