פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תלונה 40420 נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
עדיין לא מובן מתשובתה של יס:,לשאלות שחוזרות ונשנות בכל הפניות האחרונות(אני מנסה לסכם למען ההבנה):
1.הממיר נלקח למעבדה לצורך בדיקה של איזה נושא?
2.מה ניתן ללמוד במעבדה על ממיר שכביכול(!!!) חובר בכתובת אחרת(לטענת יס בלבד!)
3.איך יתכן שבדיקה כזו לוקחת למעלה מחודש?
4. אם אכן נעשה שימוש לא חוקי כפי שנטען ביס,למה הממיר חזר לביתי ?
5. שוב אחזור ואטען שלא נעשה ביטול הגעת הטכנאי מצידי באותו יום,ולא סרבתי למסור את הממיר, ועובדה שאכן מסרתי אותו.אבקש לבדוק הקלטות של השיחות עם נציגי השרות ואחראי המשמרת באותו תאריך כדי להוכיח זאת.
6. מדוע יס 'מענישה' לקוחות על סמך חשד בלבד?
אבקש לקבל תשובות אמיתיות לשאלות ולא שבלונות שלומדים בקורס שירות לקוחות.
עלבון, סוג הנזק :
פיצוי כספי,הודאה בטעות חברת יס,התנצלות פתרון נדרש :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת YES שם ותפקיד:
שלום רב, תגובה:
תשובתנו בנושא הועברו מספר פעמים ואין לנו אלא לחזור על האמור בתשובותנו. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה