פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי עמידה בחיוב חודשי ע"פ חוזה התקשרות נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
בסוף חודש מרץ היה אצלי נציג מכירות של החברה שסגר איתי חוזר התקשרות עם התחייבות של 3 שנים שאני אחוייב בחודש 220 ש"ח (כלומר המחיר המקורי 235 ש"ח וכל חודש אזוכה בצורה אוטומטית על 15 ש"ח)
בחודש הראשון זה לא קרה וכשהתקשרתי אמרו לי שהחן נסגרה כבר וזה יבוצע חודש הבא, כך גם קרה בחודש לאחר מכן.
בחודש ה- 3 שזה לא בוצע התקשרתי והבטיחו שיבדקו ויחזרו אליי אך עד היום עוד לא טרחו לחזור אליי השארתי אין ספור הודעות לנציג המכירות ולצוות קשרי הלקוחות אך לשווא. כמו כן, הסברתי שאם הם לא יכולים לעמוד בזה שיבואו וינתקו אותי.
כספי סוג הנזק :
לחייב ע"פ ההסכם ואם לא לנתק פתרון נדרש :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה