פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב גבוה מהמסוכם, הפרת חוזה והתייחסות ללקוח כאל שקרן נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
קיבלתי חיוב מיס ע"ס 400 ש"ח. תוך כדי בדיקת החיוב עם נציגת יס (סווטה) התברר לי כי אני מחוייב על 4 ממירים שיש לי סה"כ 3 בבית... כאן מתחילה מסכת יסורים שבה אתה צריך להוכיח כי לא קיבלת ממיר נוסף...התעקשתי ואז הבטיחה אותה נציגה שתשלח חוקר במסווה של טכנאי ע"מ שיבדוק האם יש לי באמת 3 ממירים...לא וויתרתי והגעתי לנציגה בכירה (אולגה) שלאחר שבדקה גילתה כי אכן מחייבים אותי כבר שנה שלא לפי ההסכם!!! לאחר שהבנתי כי יש אי סדרים במחשבי YES ביקשתי לבדוק למה מחייבים אותי על ערוץ 5 HD שעד לפני חודשיים היה כחלק מההסכם. למה שינו? התלוננתי לפני חודשיים על איכות הצפיה בממיר והואילו בטובם להאריך את את הצפיה בערוץ לעוד חודשיים...לבסוף, קיבלתי החלטה לסיים את ההתקשרות עם החברה ואז הבהירו לי כי עלי לשלם 1299 ש"ח קנס יציאה!! אמרתי כי אני לא מכיר סיכום כזה ואז בדקו וגילו כי אכן הקנס יעמוד רק על 999 ש"ח. למרות הפרת ההסכם מצידם עדיין יש להם את היכולת לחייב אותי ע"ס זה שהם טוענים שסיכמו איתי?
כספי סוג הנזק :
סיום ההתקשרות ללא קנס. פתרון נדרש :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת YES שם ותפקיד:
שלום רב, תגובה:
אני מודה לך על פנייתך ל yes מיום 12.7.09, בהמשך לפנייתו של מר עוזרי בנושא חיובים בחשבון המנוי אבקש להשיב בנושא.



פנייתו נבדקה בקפידה וטופלה ע"י נציגת פניות הציבור הגב' לאה למולו בשיחה טלפונית ביום ה-16.7.09, פנייתו טופלה עם התייחסות לכל אחת מטענותיו בצורה מפורטת ויסודית ולשביעות רצונו.



הטיפול עדיין במעקב של נציגת פניות הציבור אל מול הלקוח עד לסגירת כל הפרטים על הצד הטוב ביותר.







בברכה,



חברת yes
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה