פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חוסר התאמה בין הנאמר ללקוח לבין המענה טלפוני נושא התלונה:
כהן רן שם/כינוי:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
שלום.
בבואי לחדש את המבצע , נאמר לי על ידי הנציג, כי אשלם 219 ש"ח ואקבל מחיר זול עבור נקודה נוספת בחדר הילדים ע"ס 74 ש"ח .
בבואי להמשיך את המבצע בתנאים שנמסרו לי, נאמר לי כי מה שהובטח לי, לא קיים במערכת שלהם והציעו לי מבצע אחר,יקר יותר, ומעצבן יותר! 230 ש"ח ו 120 ש"ח עבור נקודה נוספת.
כל מה שנאמר - כאילו לא נאמר ולא נכתב.
עוגמת נפש סוג הנזק :
לתת לי את המבצע שהובטח לי! פתרון נדרש :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה