פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות גרוע וחוסר טיפול בבקשה נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
התנתקתי מיס ב25.5.09 אחרי שהייתי מחוברת שבועיים(מ12.5.09)
מאז אני מחכה לחשבונית על גביית דמי יציאה ושידור....
ב5.07 דיברתי עם נציגת יס-נטלי וביקשתי שישלחו לי את זה בפקס,הנציגה אמרה שתוך 24 שעות זה אמור להגיע,אחרי 24 שעות,כמובן שזה לא הגיע,התקשרתי עוד פעם,הפעם נאמר לי שהפקסים מגיעים תוך 48 שעות.בפעם הבא שהתקשרתי הנציגה אמרה שאם זה לא יגיע תוך 3 שעות,להתקשר עוד פעם .כמו שאתם מנחשים זה לא הגיע גם אחרי 3 שעות, והפעם ענתה לי נציגה עצבנית
בשם אורטל שצעקה שהם כבר שלחו את הפקס......
וככה במשך שבוע....
היום ב12.07 דיברתי עם נציגה הדס שאמרה שהיום בדיוק ב10 בבוקר הם שלחו את הפקס אז כך שהיא לא יכולה לעזור יותר.....
אחרי 10 דקות בערך התקשרתי עוד פעם(מסקרנות) מה יגידו לי הפעם,
והפעם נציג בשם עמית אמר שזה קצת בעייתי לשלוח בפקס....צריך טופס גמר חשבון...ועוד משהו....
זה לא יאומן!!!!!!!!!!!!!!אין אם מי לדבר!!!!!!
אני רוצה לקבל את החשבונית שלי....זה הכול...למה לא אמרו לי מהתחלה שאי אפשר לשלוח בפקס ולחסוך ממני את כל זה...???למה לוקח כל כך הרבה זמן לשלוח את החשבונית???






שליחת חשבונית בפקס/דואר מיידית,תשובות והתייחסות לנושא פתרון נדרש :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה