פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
רמת ביצוע שירות של טכנאי החברה נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
אגף שרות לקוחות אזור המרכז סניף חברה:
תיאור הבעיה:
זה שלוש שנים שאנו חברי וועד הבית בתנועת המרי 4 בקרית אונו מתלוננים על טכנאי החברה הבאים לתקן תקלות בבית.
בזמנו כתבנו מכתב בו הבהרנו כי הטכנאים של החברה, הבאים לתקן תקלה בדירות השכנים, פותחים את קופסת החיבורים הקומתית שבחדר המדרגות, משליכים את המכסה לאחד הפינות ושולפים את כל הכבלים מהקופסא (כדי להחזיר המכסה למקומו צריכים כלי מיוחד). בהמשך מסירים את מכסי התעלות המוליכות את הכבלים לדירות, שוברים חלקם ומשליכים הכל לריצפה או לכל הרוחות ושולפים את הכבלים מתוך התעלות.
כשסימו את התיקון בדירה, הם מסתלקים ומשאירים את כל ה"בלגן", בחדר המדרגות, כמתואר לעיל.
מספר פעמים התלוננו בע"פ ובכתב ובעבר אפילו קרה פעם אחת שהגיעו שני טכנאים, החזירו את הכבלים לקופסאות במסדרונות ואת המיכסים למקומם. לגבי מכסי התעלות שחלקם לא נמצאו, הבטיחו שיעבירו זאת להנהלה, שכן מכסים חדשים עולים כסף. בלית ברירה, מימן הוועד מקופתו תעלות ומכסים חדשים.
למרות האמור, השיטה לא חדלה והטכנאים ממשיכים בשלהם, שוברים, הורסים ומבלגנים ולמרות כל הטלפונים שלנו, אין תגובה.
הדיירים החליטו שאם המצב לא ישופר תוך זמן סביר, יתנתקו מחברת "יס" ויעברו למתחריהם (בביתנו 42 דירים) - גם הודעה זו לא הניעה את החברה, להגיב, לשלוח את מנהל אגף השירות להווכח בבלגן (ההופך את ביתנו לגרוע שב"סלאם") לנקוט באמצעים, לתקן את המצב ולשפותנו עבור ההוצאות והצער הנגרמים.
אגב, באחד המקרים כשפגשנו בטכנאי של "הוט", אשר אצלם המצב אינו טוב בהרבה, הסכים הטכנאי לטפל בקופסאות שלהם ולהחזיר הכבלים והמכסים למקומם.
עוגמת נפש סוג הנזק :
ביקור דחוף של מנהל הטכנאים, החזרת הכבלים למקומם בקופסאות הקומתיות ולתעלות, החזרת המיכסים למקומם והשלמת מכסים לתעלות שנעלמו פתרון נדרש :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת YES שם ותפקיד:
שלום רב , תגובה:
אני מודה לך על פנייתך מיום 20.7.2009 בעניינו של מר מאיר אריאב.



בהתאם לרשומות מערכת yes נמצא כי כבר בשנת 2007 התקבלה פנייה ממר אריאב על תלונה דומה ונשלחו לכתובת מגוריו טכנאים בכירים לתיקון תשתית בארון התקשורת. יחד עם זאת נמצא כי במקרה אחר היה מדובר על קופסאות תקשורת של הכבלים.



בהתאם לבדיקה מיום 26.7.2009 נמצא כי בוצעה חבלה בארבע קופסאות תקשורת של yes אשר מותקנות בבניין . שתיים תוקנו ונסגרו במועד ביקור הטכנאי ושתיים נוספות יתוקנו על ידינו בימים הקרובים .



יובהר כי פתיחת קופסאות התקשורת של yes בכתובת מגוריו של מר אריאב לא בוצעו על ידי מי מנציגי חברתנו וכל פניותיו של מר אריאב לנציגינו בעבר טופלו מיידית ובאופן מקצועי לשביעות רצונו.



נשמח לעמוד לרשותך בכל עת.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה