פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חוב שלא שולם כבר 3 חודשים נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏01 ‏פברואר ‏2009 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
מיזה 3 חודשים אני רודף אחרי נציגים שלכם וכן אחרי מר משה אדאשה נציג מכירות שנתן לי חודשיים חנים (מרץ אפריל)ספורט 1 2 וחויבתי על כך 50 שח לחודש,כולל חצי חודש מאי למרות שביקשתי שההטבה תפסק!!!יש לי מסמך כתוב וחתום ע"י משה נציג שירות מכירות על ההטבה ועד היום לא הוחזר לי הכסף,כמו כן משקרים עלי ומרמים אותי שהכל סודר,
אני מרגיש פגוע ומרומה,תועלת השיווק שלכם לא עובדת כנראה על לקוחות קימים כי הם כבר משלמים כל חודש
מתי יחזירו לי את הכסך כולל הריבית !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
עלבון ומרמה סוג הנזק :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת YES שם ותפקיד:
שלום רב, תגובה:
אנו מודים לך על פנייתך לחברתנו בעניינו של מר גרוס.



ראשית ברצוני להודות למר גרוס, על שהקדיש מזמנו להעלות על הכתב את דבריו, אשר מהם עולה כי yes נהגה שלא בהתאם לציפיותיו.



yes משקיעה רבות על מנת להעניק ללקוח חווית קולנוע איכותית ומותאמת לכל צופה. אנו פועלים באופן מתמיד להפניית המשאבים הן בתחום המוצר

והן בתחום השירות גם יחד.



מבדיקת רשומות המנוי נמצא כי בתאריך 14.07.09 חשבון מינויו של מר גרוס זוכה בסך 100 ש"ח בגין חודשיים צפייה בערוצי הספורט 1 וספורט 2.



כמו כן, בתאריך 21.07.09 זוכה חשבון מינויו של מר גרוס בסך 29.03 ש"ח בגין צפייה בערוצי הספורט 1 וספורט 2 החל מתאריך 02.05.09 ועד לתאריך

20.05.09 וזאת על אף שלא התקבלה בקשתו להסרת ערוצי הספורט.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה