פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גבייה לאחר ניתוק נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כחודשיים התקשרתי ליס על מנת להתנתק. הם ציינו כי יחזרו אלי תוך כמה ימים לתאום איסוף ממירים. לאחר יותר משבוע חזרו אלי ותיאמו עימי איסוף למועד מאוחר יותר ב 3 שבועות. ביום האיסוף שנקבע לא הגיע אף אחד, התקשרתי ליס ואלו טענו כי על פי הרישום שלהם שוחחו איתי ודחו למועד אחר. לא שוחח איתי אף נציג וביקש לדחות. לאחר הבהרה זו נקבע מועד חדש - חודש אחרי. בשיחת התיאום הראשונה נאמר לי כי מרגע זה אני לא משלם עבור שירותי יס ולמעשה אני "מרוויח" עד אשר יאספו את הממירים. בפועל אני מגלה כי חוייבתי באופן מלא על התקופה שבין ועד התיאום הראשון ועד היום (כחודש וחצי) ורק לאחר החזרת הממירים אני יזוכה עבור תקופת החיוב. דבר זה הוא בניגוד למה שנימסר לי לחלוטין. נאמר לי שלא אשלם מרגע תיאום האיסוף. בפועל חוייבתי על כל התקופה וכעת עלי לראות האם בעוד חודש יזכו אותי בחשבון.
עוגמת נפש סוג הנזק :
זיכוי מיידי פתרון נדרש :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת YES שם ותפקיד:
שלום רב, תגובה:
קיבלנו בתודה את פנייתך מיום 20.7.09 .



ברצוני להודות למר שמורק על פנייתו ולציין כי אנו מצרים על החלטתו לסיים התקשרותו עם חברתנו וזאת מטעמים השמורים עימו.





מבדיקה ברשומות המנוי של מר שמורק , ביום ה- 19.5.09 התקבלה בקשתו הראשונה לניתוק המנוי .



אי לכך שירותי הצפייה למינויו של מר שמורק יופסקו ביום ה- 21.5.09 וכן גם החיוב בגינם.



הריני לעדכנך כי ציוד הקצה נאסף מביתו של מר שמורק.



כשבועיים עד חודש ימים ממועד השבת הציוד יערך תהליך גמר החשבון במנוי.

לאחר תהליך גמר חשבון במינויו, אנו לא נעשה כל שימוש באמצעי התשלום אשר העביר אלינו והתחייבויותיו כלפינו יבוטלו.





ברצוני להודות למר שמורק על התקופה בה היה חלק ממשפחת הלקוחות של yes, ואני מקווה כי הוא נהנה ממגוון הערוצים והתוכניות אותם אנו מספקים ומקווה כי בעתיד יבחר לחזור ולהימנות על קהל לקוחותינו.





אשמח לעמוד לשירותך במידה ותידרשנה הבהרות נוספות.



בברכה

חברת yes
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה