פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
החלפת שלטים נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏16 ‏יולי ‏2009 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
אני מנוי ביס כבר 10 שנים בערך ומחויב לעוד שנה ותשעה חודשים.
בתאריך 16/7/09 פניתי לחברת יס ע"מ להחליף 3 שלטים ישנים שהתבלו עם השנים.
ובנוסף התעניינתי בהחלפת ממיר yesmax לממיר HD. בקשר לשלטים לא הסכימו להחליף וביקשו שאשלם חמישים ומשהו ש"ח לשלט. בקשר להחלפת הממיר דרשו תוספת של 29 ש"ח לחודש (או פיקדון של 3200 ש"ח שבכל שנה יורד 10%) ובנוסף התחייבות ל- 3 שנים.
אני לא מבין למה בתקופה של תחרות גדולה, יס נותנים שירות מזלזל ללקוחות ותיקים ומנסים לסחוט כספים על כל דבר, למה מתייחסים בהוגנות רק לאנשים שמאיימים להתנתק. הרי שאם הייתי מתנתק לכמה ימים, מזדכה על הציוד ומתחבר שוב הייתי מקבל ציוד חדש (שלטים וממירים) ובטוח שגם את ה HD ללא תוספת.
החלפת 3 שלטים+ שדרוג ממיר יסמקס לממיר HD ללא תשלום וללא התחייבות נוספת. פתרון נדרש :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת YES שם ותפקיד:
שלום רב, תגובה:
אני מודה לך על פנייתך לחברת yes מיום 20.7.09



ראשית החלפת שלט כרוכה בעלות עבור yes ואנו ממשים את זכותנו לגביית תשלום עבור החלפה ותיקון השלט, תשלום זה אינו מגלם את מחירו של שלט חדש, אלא נגבה רק עבור העלות (היחסית) של תיקון וחידוש השלט, כתוצאה מנזק ו/או בלאי ועבור שרות ההחלפה עצמו באמצעות רשות הדואר.



yes, מספקת שידורי טלוויזיה רב ערוציים, וגם שירותים נוספים אותם אנחנו (yes) מספקים על פי הרישיון שניתן לנו בהתאם לחוק הבזק, התשמ"ב -1982.

כפי שבוודאי ידוע למר מזרחי , yes מציעה מגוון של מבצעים ללקוחותיה. המבצעים השונים, מתעדכנים ומשתנים על פי מועדים קבועים מראש, כדרכם של מבצעים. בכל תקופה, מוצעים על ידי yes, ללקוחותיה החדשים והקיימים, מספר מסלולים שונים לבחירתם. כל מבצע ומסלול כולל בתוכו הטבות שונות בהתאם לתנאיו.



ממיר yesMaxHD הוא הדור המתקדם ביותר של הממירים, בעל יכולות הקלטה וצפייה בערוצי ה-HD. בנוסף, הכפלנו את נפח הזיכרון של הממיר ושדרגנו את ממשק המשתמש.



עלותו של ה-yesMaxHD גבוהה יותר מממיר Max או מ-yesHD. יחד עם זאת אנו באים לקראת לקוחותינו הקיימים ומאפשרים להם לשדרג את הממיר הקיים אצלם, מבלי לשלם את עלות ההטבה, בהתאם לנספחי תנאי מבצע.



yes מציעה מעת לעת מבצעים למסלולי צפייה שונים ולממיר yesMaxHD שונים לקהל לקוחותיה בתנאים אטרקטיביים, כמובן שהדבר מחייב נאמנות לקוחותינו לחברה לתקופה מסוימת. אציין, כי ממיר ה-yesMaxhd הינו פרי פיתוח של yes , ממיר משודרג ומתקדם וניתן לספק אותו גם על ידי תשלום דמי שכירות חודשית הכרוך בהתחייבות הלקוח להישאר נאמן ל-yes לתקופה בת - 36 חודשים ללא קשר למבצע התוכן המעודכן כיום במנוי ובמידה ותבחר לבטל התקשרותך טרם תום תקופה זו , יחוייב חשבונך בגין " החזר עלות הטבה" .



למרות האמור לעיל בנושא החלפת שלט הוחלט באופן חריג ולפנים משורת הדין לאשר למר מזרחי החלפת 2 שלטים ללא עלות כנגד חשבונית שיפקסס אילנו .





אשמח לעמוד לרשותך בכל עת.



בברכה



חברת yes
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה