פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גניבה ע"י החברה בלא שהלקוח אישר נושא התלונה:
שיין יוסי שם/כינוי:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
לאתר שלום...
קראתי כמה מהתלונות... מה אומר, אני מזדהה איתם בכל ליבי.

לפני כחודש בדקתי אקראית את חשבון חברת יס, ונדהמתי לראות, כי חברת יס על דעת עצמם ובלי אישורי, מתוך ידיעת פרטי כרטיס האשראי שלי, גנבו סכומי כסף נוספים מעל
להסכם שהיה לי עמהם.
גם אם מסתיים ההסכם שבינינו, הייתה החברה יכולה ליצור קשר, אך העדיפה להתעלם ולגנוב מכספי בלא רשותי.
כשפניתי לחברת יס, נאמר לי בהתחלה כי "ניסו" ליצור אתי קשר טלפוני אבל לא עניתי
בעוונותי, עקב תפקידי, מכשיר הפלאפון והטלפון בבית זמינים 24 !!!!!! שעות
כשהעבירו אותי למוקדנית אחרת, אמרה כי נשלחה אלי הודעה דרך מערך ההודעות
של יס - שקר וכזב - כי כאשר יש 4 טלויזיות בבית ישנם 4 פעמים הודעות ( בכל מכשיר )
אבל אף אחד בבית לא ראה הודעה כזו ( כל דיירי הבית בוגרים )וכשהגבתי על כך
אמרו כי לא הבנתי... הם שלחו הודעה דרך ה"בנרים" שהם מפרסמים תוך כדי החלפת ערוצים וכדומה... בקיצור שקרים שקרים ועוד שקרים.
כאשר ביקשתי להתנתק ואיימתי כי אגיש תביעה לבית המשפט, נאמר לי "יש לנו סוללות של עורכי דין, הם יעשו ממך קציץ בשר"
לבסוף הבין המוקדן כי יש דברים בתלונתי והסכים כי יש לזכות את הסכום שנגבה בשקר כמו גם להמשיך את ההסכם כפי שהיה.
בפועל לא נעשה דבר וחצי דבר בקשר ל"עודף" שגבו וגם לא החזירו את הסכום למקור ההסכם.
אני ממתין לחשבון הקרוב, באם אין שם זכוי וחזרה להסכם המקורי, נצטרך להתראות בבית המשפט...
חבל שאין חוק במדינה נגד פעילות אסורה שכזאת כנגד חברות שמנצלות את פרטי
כרטיס האשראי ומחייבת ללא רשות
עוגמת נפש סוג הנזק :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת YES שם ותפקיד:
שלום רב, תגובה:
הריני לאשר קבלת פנייתך בחברתנו מיום 20.7.09 ואני מודה לך על כך.



חברת yes משקיעה רבות על מנת להעניק ללקוח חווית קולנוע איכותית ומותאמת לכל צופה.



עם קבלת פנייתך נעשתה בדיקה בנושא החיובים במנוי והמבצעים שעודכנו בו.



מבדיקתנו עולה כי ביום ה- 24.6.09 עודכן במינויו מבצע חדש לתקופה בת 24 חודשים, להלן מבצע V3G. המבצע כלל צפייה בחבילת הבסיס במחירה כפי שיקבע מעת לעת במחירון החברה הרשמי (נכון למועד הנדון במחיר 204 ש"ח לחודש), תוספת של 13 חבילות צפייה נוספות- סרטים ,ספורט ,בידור, גברים ,צעירים ומוזיקה ,מדע וטבע ,חוויה רוסית,music select עסקים וחדשות ,משחקים ,ו - 3 חבילות שפות זרות (כל חבילות הצפייה הקיימות בחברתנו באותה עת) חבילת הצפייה אינה כוללת ערוצי פרימיום וערוצים ברשיון מיוחד לצפייה.

סכום לחיוב נכון למועד מכתבי זה הוא 216.86 ₪ לחודש לתקופה בת 24 חודשים .



במנוי עודכן לצפייה לבקשתך גם ערוץ הבריאות ב- 30% הנחה מעלות מחיר המחירון של הערוץ .



בתום תקופת המבצע ובמסגרת פרוייקט הארכת מבצעים ללקוחות החליטה החברה להאריך את מסלולו לשנה נוספת , קרי עד ליום 1.1.2010 כהטבה ללא כל התחייבות מצד לקוחותינו במסגרת המסלול הנוכחי ובתוספת סבירה של 10 ש"ח לחודש והחיוב החודשי החל מחודש ינואר 2009 היה בסך 235.02 ש"ח.



בהתאם למידע שבידי, ביום 23.6.09 שוחח עם מר שיין נציגנו טלפונית וניתן לו זיכוי הפרש מחירון בגין 4 חודשים .

לצערי , חל עיכוב בזיכוי ולכן יופיע בחשבונית של חודש ספטמבר 2009 .



אשמח לעמוד לשירותך בכל עת.



* כל האמור בתשובה זו הנו בכפוף להסכם ההתקשרות ונספח תנאי המבצעים.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה