פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיובים מיותרים וסרוב החזר זיכוי מחב יס נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏01 ‏אפריל ‏2009 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
לכבוד 19.7.2009
חברת YES מחלקת תלונות הציבור
לידי הגב' גליה גדות
מספר לקוח אצלכם –
באמצעות פקס :09-7616450

א,ג,נ.

הנדון : תלונה על חיוב מיותר והחזר כספי מחברת YES

בתאריך 1/4/2009 החלטנו על התנתקות מחברתכם ומעבר לחברת הוט.. כמובן שנמסרו כל המסמכים לחברת הוט שהעבירה אליכם את מסמכי הביטול בזמן.(יש בידיהם את אישור ההעברה). מאחר שלא הייתה תגובה פנינו ב-24/4/2009 לחברתכם שהתעלמה ממסמכי הניתוק ונאמר לנו שתוך יומיים ננותק.וישלחו נציג שלכם לאיסוף הממירים.והשלטים.
בתחילת חודש מאי כאשר נוכחנו לדעת שחויבנו בגין חודש אפריל כולו פנינו לחברתכם ושם ניסו לשכנע אותנו שנישאר . סוכם שיכינו לנו הצעה אבל במקביל ננותק מהשירות ,נציג החברה שוחח עם אשתי שהדגישה שהיא עומדת על נושא הניתוק ,למרות זאת ניסיתם לעניין אותנו בהצעה חדשה תוך משיכת זמן עד שהסתיים גם חודש מאי .
בתחילת חודש יוני הבחנו שחויבנו גם עבור חודש מאי , מאחר ולא היה גבול לחוצפה של משיכת כספים מחשבוננו ביטלנו את הוראת הקבע.והתחילה מסכת של חילופי דברים בין נציגי החברה שטענו שמאחר ולא אספו את הממירים הם לא מזכים. וגם אז עדיין לא הגיעו לאסוף אותם .כל נושא הממירים והשלטים הוזנח על ידכם.מספר פעמים בתקופה הזאת צלצלו אלי.מסרתי את מספר הטלפון של אשתי ושל הבית,טרחתי גם לומר שמשך כל שעות היום יש מישהו בבית. נציגיכם התרשלו באיסוף הממירים והשלטים כל הזמן הזה.. רק לאחר למעלה מחודשיים וחצי ב-18/6/2009 הואלתם בטובכם לאסוף את הממירים . הנציג שאסף את הממירים ציין שהיה רשום אצלו שהוא אמור לאסוף 5 ממירים וקיבל רק 4 . באותו המעמד ביקשה ממנו אשתי לצלצל לחברה לוודא שאנחנו מחויבים רק על ארבעה ממירים מאחר שעקב עזיבתה של ביתי לפני כשנה את הבית לא היה לנו צורך בממיר והחזרנו אותו.
חודש לאחר החזר הממיר בפועל בדקנו את החשבון ואכן הופיעו רק 4 . הנציג כאמור צלצל לחברה והם מסרו לו שזה בסדר אנחנו מחזיקים רק 4 .. במכתבכם שנשלח ב-8/7/2009 התעלמתם מהעובדה הזאת ובחוצפה טענתם שחשבון המנוי שלנו חויב ב 793.98 בגיל עלות ממיר ובסך 197.44 בגין עלות כרטיס חכם.
לטענתכם על מנת לבצע התחשבנות סופית אתם צריכים אמצעי תשלום פעיל מה שאין בכוונתי לחדש מאחר ואין לי כוונה לאפשר לכם משיכות נוספות.. ביקשנו משלוח שיק על שמנו או זיכוי של חשבון הבנק שלנו שאת המספר יש לכם הרי אם לא היינו מבטלים את הוראת הקבע הייתם מושכים גם את החיוב של הממיר והכרטיס חכם בסך של 991.42 שנוצר בגלל מחדלים וחוסר סדר שלכם אך אינכם מוכנים.
אני מבקש מכם לסיים את הסאגה הזאת בתוך 7 ימים מקבלת פקס זה ולזכות את חשבוננו בגין החיוב עבור התקופה שלא היינו מחוברים וכן בדמי הפיקדון ששולמו על ידנו בסך של 537.37 ₪ וכמובן עבור הממיר והכרטיס חכם שהוחזרו אליכם לפני כשנה, וכל זאת לזכות את חשבוני בבנק שפרטיו מצויים אצלכם כאמור שאחרת אהיה נאלץ לתבוע אתכם בבית משפט כולל הוצאות מיותרות כמו זמן עבודתי ( והוא מאור יקר ) שנגרמו לי בתקופה הזאת..
אני סבור שחברה מכובדת כמוכם צריכה לדעת גם להיפרד מ" חלק ממשפחת לקוחות YES " כפי שכתבתם במכתבכם.ולא לזכות בפרסום שלילי.

בכבוד רב

עגמת נפש סוג הנזק :
ביטל החיובים המיותרים והחזר הכסף שנגבה מאתנו שלא לצורך והחזר פקדון וסגירת חשבון פתרון נדרש :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת YES שם ותפקיד:
שלום רב , תגובה:
אני מודה לך על פנייתך מיום 23.7.2009 בעניינה של גב' קשת.



בהתאם לרשומות מערכת החברה נמצא כי ביום 1.7.2009 התקבלה פנייתם של אורית ורון קשת בחברתנו ותשובת yes נשלחה בכתב באמצעות הדואר לכתובת המנוי.



לאור האמור, תשובה נוספת נשלחה בכתב לכתובת המנוי ובהתאם לרשומות מערכת החברה.



נשמח לעמוד לרשותך בכל עת.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה