|
|
|
|
|
|
נציגת כספים של יס בשם קרן. |
נושא התלונה: |
יום שישי 17 יולי 2009 |
תאריך האירוע: |
אזור השרון |
אזור: |
תיאור הבעיה:
ב7\17 קבלתי שיחה מהנציגה על זה שלא שלמתי עבור החודש על סך227 ש"ח ושאלתי למה החיוב גבוה?הניצגה דיברה כל-כך גס.שגרם לי לחפש חברה אחרת. אותה נציגה צריכה לדעת שגם לי יש חלק במשכורת שלה. אותה נציגה לא טרחה למסור לי את שם משפחתה ופשוט ניתקה לי.
|
עלבון |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
Yes (יס) שירות לקוחות
, תגובה:
|
חברת YES |
שם ותפקיד: |
שלום רב, |
תגובה: |
אני מודה לך על פנייתך לחברתנו מיום 20.07.09.בעניין פנייתו של מר אילן בנושא נציג שרות הלקוחות של חברת yes , אבקש להשיב בנושא.
חברת yes פועלת באופן מתמיד למען שיפור השירות ואיכותו על מנת להביא לשביעות רצון לקוחותיה. אבקש להביע את התנצלותי על אי הנוחות באם נגרמה למר לב במהלך שיחותיו עם נציגתנו ממחלקת הגבייה, תוכן פנייתו הועבר לטיפולה האישי של המנהלת האישית של הנציגה.
אוכל להבטיח לך כי במקרים בהם yes רואה כי נעשה דבר שאינו ראוי על ידי אחד מעובדיה, היא נוקטת בכל הצעדים הדרושים כדי שאלו לא ישנו עוד.
נשמח לעמוד לרשותך בכל עת.
בברכה,
חברת yes.
|
פתרון: |
|
|
|