פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
נציגת כספים של יס בשם קרן. נושא התלונה:
‏יום שישי ‏17 ‏יולי ‏2009 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
ב7\17 קבלתי שיחה מהנציגה על זה שלא שלמתי עבור החודש על סך227 ש"ח ושאלתי למה החיוב גבוה?הניצגה דיברה כל-כך גס.שגרם לי לחפש חברה אחרת. אותה נציגה צריכה לדעת שגם לי יש חלק במשכורת שלה. אותה נציגה לא טרחה למסור לי את שם משפחתה ופשוט ניתקה לי.
עלבון סוג הנזק :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת YES שם ותפקיד:
שלום רב, תגובה:
אני מודה לך על פנייתך לחברתנו מיום 20.07.09.בעניין פנייתו של מר אילן בנושא נציג שרות הלקוחות של חברת yes , אבקש להשיב בנושא.



חברת yes פועלת באופן מתמיד למען שיפור השירות ואיכותו על מנת להביא לשביעות רצון לקוחותיה. אבקש להביע את התנצלותי על אי הנוחות באם נגרמה למר לב במהלך שיחותיו עם נציגתנו ממחלקת הגבייה, תוכן פנייתו הועבר לטיפולה האישי של המנהלת האישית של הנציגה.



אוכל להבטיח לך כי במקרים בהם yes רואה כי נעשה דבר שאינו ראוי על ידי אחד מעובדיה, היא נוקטת בכל הצעדים הדרושים כדי שאלו לא ישנו עוד.



נשמח לעמוד לרשותך בכל עת.



בברכה,



חברת yes.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה