פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי כיבוד הסכם מול הלקוח ע"י חברת YES טלויזיה בלווין נושא התלונה:
שטמלר  צחי שם/כינוי:
‏יום שני ‏20 ‏יולי ‏2009 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
בשיחה שהתקיימה מול נציגת שרות הלקוחות סוכם והובטח על ידה בקבלת חבילת HD ללא עלות בעבור לקוח חדש ע"מ לשמרנו כלקוח קיים .
בשיחה סוכם במפורש מול הנציגה "יוליה" , שבמקביל לקיים נקבל ממיר דומה מסוג MAXHD ללא עלות , וסוכם שיבוצע תשלום בעבור ההתקנה בלבד ע"ס 150 ש"ח .
היום ה 20/7/09 הגיע נציג התקנות לביתנו אדיב ומסור מאן כמותו "באסל" והסביר שאינו יכול להתקין ממיר HDMAX עקב רישום של ממיר HD בלבד והפנה אותנו לשרות הלקוחות.

בשיחה שארכה למעה מ 90 דקות עם נציגה בשם "רויטל" ממחלקת שימור הלקוחות והוסבר מצבנו מספר פעמים שהובטח והובטח אינה הייתה מוכנה לשמוע ואף פעם אחת במהלך השיחה התנהגה בגסות ובזלזול וטענה שאיננו יכולים להבדיל בין מלפפון לעגבניה ואינה מוכנה בשם אופן שנקבל את שהובטח .
טענו שוב שנגרמה לנו עוגמת נפש א' .
לאורך כל השיחה ונציין שוב שלא הוסבר לנו כל ההבדל בין ממיר HD לממיר MAXHD נוסיף ונציין שאף הנציגה בשם יוליה הסבירה לנו שאת ממיר ה MAX הקיים בביתנו נוכל להעביר לכל חדר ובמקומו נקבל ממיר דומה מסוג HD
לא צוין בשם חלק מן השיחה ההבדל שבין הממירים.

לבקשתנו הנוספת ע"מ להגיע להסכם שכן ממיר HDMAX בעלות 59 ש"ח
וממיר HD בעלות 39.90
נבקש לשלם את סכום ההפרש בלבד וגם לנסיוננו לשמר את עצמנו כלקוח נשללו ע"י "רויטל" ממחלקת שרות הלקוחות.

במהלך השיחה אף חזרנו וביקשנו מרויטל לאתר את השיחה עם הנציגה יוליה והבטחתה.
אך נענו שאינה מוצאת את ההקלטה .

אבקשכם לנסות ולעזור לנו בנושא בהקדם

צחי
בזבוז זמן , נזק כספי , עלבון סוג הנזק :
קבלת ההסכם הטלפוני במייד ופיצוי על עוגמת הנפש. פתרון נדרש :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת YES שם ותפקיד:
שלום רב , תגובה:
אני מודה לך על פנייתך מיום 5.8.2009 בעניינו של מר שטמלר.



מעת לעת מציעה החברה מגוון של מבצעים ותכניות המשך ללקוחותיה הקיימים עבור שירותי צפייה, שירותי yeaMax ו-HD ו-yesMaxHD ובצרוף הטבות שונות וזאת על מנת להמשיך ולחדש את מגוון השירותים האטרקטיביים שמציעה החברה- כדרכה מיום הקמתה.



החברה מציעה מעת לעת לקהל לקוחותיה מגוון של מבצעים הרלוונטיים לאוכלוסיות שונות, לפי בחירתם האישית והרגלי הצפייה של קהל זה, כמו גם לפי העלות הכספית המתאימה להם.



בהתאם לכך, הוצע לגב' מיכל שטמלר, בעלת המנוי ביום 16.7.2009 בשעה 08:40 להצטרף למבצע yesMaxHD ובהתאם לתנאי המבצע. הגב' שטמלר ביקשה לא להצטרף למבצע זה מהסיבות השמורות עמה.



למרות האמור, ביום 16.7.2009 בשעה 10:50 התקשרה הגב' שטמלר פעם נוספת לנציגי החברה וקיבלה הצעה להצטרף למבצע לממיר HD למשך 3 שנים ובהתאם לנספח תנאי מבצע ומדיניות החברה. בהתאם להצעה זו תואם עם הגב' שטמלר מועד להתקנת ממיר HD ליום 20.7.2009.



במועד הגעת מתקין לכתובת המנוי ביקשה הגב' שטמלר לבטל את התקנת ממיר HD ולהתקין בביתה את ממיר yesMaxHD ללא חיוב ולמרות מדיניות החברה ותנאי המבצע ולמרות המוסכם עמה מיום 16.7.2009.



לאור האמור, לכל לקוח אפשרות הבחירה להצטרף למסלול הצפייה המתאים והטוב ביותר עבורו בהתאם לתנאי המבצע ומדיניות החברה הקימיים בידינו ומועד התקשרותו עמנו.



נשמח לעמוד לרשותך בכל עת.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה