פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התנהגות לא טוב של חברת יס נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏16 ‏יולי ‏2009 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
לכבוד מחלקת פניות הציבור של חברת YES
פקס: 09-7616193
לכל הנוגע בדבר,
אני פונה אליכם בשל מקרה שלא אמור לקרות בחברה רצינית. ב-14 ביולי ביצעתי הזמנה להתחבר ל-YES ובזמן ההזמנה הוסבר לי למה אני זכאי לקבל מהחברה, נשלח אלי חוזה שעליו חתמתי וב-16 הגיע לביתי טכנאי על מנת לחבר אותי ל-YES. לפי ההזמנה שלי הייתי אמור לקבל ממיר YES MAX HD ושני ממירים דיגיטליים נוספים.
עם הגיעו, הטכנאי ראשית פירק את החיבורים של HOT שהיו לי ולאחר מכן עשה את החיבורים ל-YES. שני הממירים הדיגיטליים הנוספים שקיבלתי מאוד גדולים, יותר גדולים מהממירים שקיבלתי מחברת HOT לפני 12 שנה עם לוגו ישן של חברת YES מה שמעיד שמדובר בממירים ישנים. בנוסף, ידוע לי שיש ממירים דיגיטליים בגודל הרבה יותר קטן ועם חיבורים מתקדמים יותר, למשל ממיר ADB 3100S.
אמרתי לטכנאי שאני מעוניין שיחליפו לי את הממירים הגדולים בקטנים וחדשים יותר. הטכנאי הסביר לי שכרגע אין במלאי ממירים קטנים ואם אני רוצה להחליף אני צריך להתקשר לשירות לקוחות של YES. חתמתי על טופס חיבור את הממירים שהביא הטכנאי ומיד התקשרתי לשירות לקוחות. נציג בשם אנדריי טען שאינו יכול לטפל בקשה שלי והעביר אותי לבחורה בשם יסמין, שלפי הבנתי היא אחראית צוות. השיחה עימה הייתה מאוד לא נעימה והיא דיברה בצורה מאוד לא מכובדת.
יסמין אמרה לי שאפשר להחליף רק ממיר אחד ולא לממיר מתקדם, ולא כמו שאני רוצה – להחליף את שני הממירים הישנים למתקדמים. בנוסף היא הסבירה שאין ממירים חדשים במלאי ושצריך להזמין אותם וההזמנה תעלה לי 150 ₪. מה שבעצם משתמע מכך שאם היו במלאי ממירים חדשים לא הייתה בעיה להחליף לי אותם אבל כיוון שאין אני צריך לשלם על כך. אני חושב שזו חוצפה ואני אעשה הכל על מנת לפרסם את הרגשתי בכל הפורומים האפשריים בהם אני משתתף.
בזמן ביצוע ההזמנה אף אחד לא הסביר לי שיש בעיית מלאי של ממירים מתקדמים ועל כן אני אקבל את הישנים. יתכן שאם מידע זה היה ידוע לי הייתי מחליט לא להתחבר. יש לי מספר חברים שהתחברו לאחרונה ל-YES וכולם קיבלו ממירים חדשים. אני מאוד מקווה שמה שנאמר לי ע"י יסמין לא משקף את המדיניות של חברת YES ומהווה את דעתה האישית של יסמין.
אני מבקש מאוד ליצור איתי קשר בהקדם האפשרי ואני שוקל ברצינות רבה לבטל את התחברותי לYES , דבר שאני רשאי לבצע תוך 14 יום מיום ההתקנה.
עוגמת נפש סוג הנזק :
החלפת הממירים הישנים לממירים מתקדמים פתרון נדרש :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת YES שם ותפקיד:
שלם רב, תגובה:
קיבלתי את פנייתך ביום 4.8.09 ואני מודה לך על כך .



בהתאם לרשומותינו ביום 19.7.09 פנה מר דנוביץ' ישירות ל-yes בפנייה זהה והנושא טופל עימו ולשביעות רצונו.



ביום 26.7.09 הוחלף הממיר בביתו של מר דנוביץ' לבקשתו ללא עלות באופן חריג.



אשמח לעמוד לשירותך בכל עת.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה