פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
בקשה להתנתקות, היות ונגבו סכומים גבוהים מאוד עבור הוריי שהם פנסיונירים, בני נושא התלונה:
אגאי שרה שם/כינוי:
‏יום שני ‏01 ‏יוני ‏2009 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
78, נציגה בכירה בשם מורן קבעה איתי מחיר חדש לדמי המנוי. וזיכוי על סך 300 שח על הסכומים הגבוהים שהיו מעל 350 שח לחודש עבור בסיס בלבד. והזיכוי ינתן כבר מהחודש הקרוב, מה שבפועל עולה שהורי ממשיכים לקבל סכומים גבוהים מאוד. יצרתי קשר לפחות 5 פעמים שמורן תיצור איתי קשר והיא לא יצרה כמובן. שאני מדברת עם נציגים אחרים הם אומרים לי דברים שונים לגמרי ממה שסוכם אז עם מורן. ששיכנעה אותי שהיא מנהלת בכירה ומה שמסוכם איתה זה מה שיהיה בפועל. כרגע הם טוענים שהיא לא מדברת עם לקוחות, היות שהתעצבנתי נורא. הם ממשיכים לגבות כסף בסכומים שנוח להם ולא מה שסוכם ועוד מזוג פנסיונרים. פשוט אין להם אלוהים ובושה. לנצל ככה זקנים במדינת ישראל
עלבון וזעזוע מגניבת כסף מקשישים סוג הנזק :
להוציא את הקלטת השיחות בני לבין מורן המנהלת הבכירה בזמן שסיכמנו את החוזה החדש, ולפצות בהתאם לכך את הורי הקשישים חסרי הישע מול מפלצת שגונבת מהם כספים כמה רק בא לה, במידה ולא שישחררו את הורי מהשירותים שלהם כפי שהם רצו לפני השיחה עם מורן המנהלת. פתרון נדרש :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת YES שם ותפקיד:
שלום רב, תגובה:
הפנייה הנ"ל התקבלה ללא פרטים מזהים המאפשרים איתור מנוי על שם הוריה של הגב' אגאי.

בוצע ניסיון לשוחח טלפונית עם הגב' שרית לקבלת פרטי בעל המנוי ב-yes, לצערי ניסיון זה כשל.

פנייה זו לא תטופל אלא עד לשליחת פרטי בעל המנוי ב-yes לבדיקה.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה