פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ניתוק השידורים < נושא התלונה:
אסידו אלקנה שם/כינוי:
‏יום שלישי ‏07 ‏יולי ‏2009 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
דנין 5 כתובת:
תיאור הבעיה:
התחברתי לחברת יס בעקבות לחץ של ילדיים ונכדיי,ובמבצע חבר מביא חבר צרפה אותי הבת שלי שמנוייה אצלם. לאחר שהסברתי להם שהחיוב החודשי גבוה מדיי הבינו אותי שאני פנסיונר ובנו עבורי חבילה שתתאים לי.
לפני חודשיים אני רואה בחשבונית שלי שחייבו אותי 75 ש"ח יותר .פניתי אליהם ואלה אמרו שזו טעות שיזכו אותי בחשבונית בעוד חודשיים. אחרי יום אני רואה שנתקו אותי מהשידורים ,כעסתי נורא ואמרו לי אתה נמצא כבר בחוב של 95 ש"ח.
לא מבין עד עכשיו מדוע החוב עולה ועולה ןבינתיים תוך שאני מסכם איתה דברים אחרים שוב ניתקה אותי.
אני רוצה להבין מכם ,מה קורה פה?
מתי אקבל את הזיכוי שלי שמגיע לי,אם בכלל ומדוע אני צריך לשלם יותר בזמן שסוכם מתחילה על סכום אחר?
כספי סוג הנזק :
למחוק את החוב שלי (אין לי שום חוב זה שקר ורמאות) ולהמשיך לשלם מה שנקבע מתחילה פתרון נדרש :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת YES שם ותפקיד:
שלום רב, תגובה:
אני מודה לך על פנייתך ל yes מיום 4.8.09, בהמשך לפנייתה של הגב' אסידו בנושא חיובים כספיים במנוי של אביה- מר שמואל לוי, אבקש להשיב ולהתייחס לנושא הנדון בפנייתה.



אבקש לציין כי על הלקוח בכפוף להסכם ההתקשרות עם החברה, לדאוג לאמצעי תשלום תקין במערכת מסוג הוראת קבע או כרטיס אשראי.

חשוב לי להדגיש ולציין שעל הלקוח לעמוד בהתחייבויותיו לחברה, ביניהם תשלום בגין השירותים המוענקים לו, מידי חודש בחודשו וזאת ע"י קיומו של אמצעי תשלום תקין וקבוע במערכת החברה, קיום תנאי זה הוא הכרחי והנו באחריות הלקוח.



אי לכך ובמקרים אלו על פי נוהל החברה ובהתאם להסכם ההתקשרות אנו מפסיקים את שירותי הצפייה במנוי.



בבדיקה ברשומות המנוי, בחודש מרץ 2009 התקבלה בחברתנו הודעה מחברת האשראי שאמצעי התשלום אשר היה מעודכן במנוי של מר לוי בוטל.



בשיחות שנערכו בין נציגים מטעמנו לבין מר לוי או מי מטעמו הובא לידיעתו כי עליו לעדכן אמצעי תשלום חדש, בהמשך בשיחות נוספות ורבות מול נציגינו ממחלקת הגבייה הובהר הצורך בתשלום ליתרות חוב במנוי. החל מחודש מרץ 2009 ועד ה-26.7.09 (מועד עידכון אמצעי תשלום במנוי) הייתה התנהלות ארוכה בנושא הגבייה למול הלקוח כאשר התשלומים בוצעו בכל חודש במזומן ורק לאחר הפסקת שירותי הצפייה.



לאור ההתנהלות שלעיל היו אי סדרים בחשבונו של המנוי וחיוב לא רציף. עם קבלת פנייתכם זו שוחחה נציגת פניות הציבור טלפונית עם הגב' מלי אסידו.

בשיחה זו הוסברה ההשתלשלות במנוי ופירוט חיובים בחודש האחרון ובוצע אירגון מחדש של חבילת הצפייה בהתאם למסלול ולמבצע שמעודכן במנוי ולמחיר החודשי שסוכם מול הלקוח.







נשמח לעמוד לרשותך בעל עת.

בברכה,

חברת yes
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה