פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב שלא כדין נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
חברת יס מנהלת מולי, מאבק הנמשך כבר כחצי שנה,הדרך היחידה לשוחח עם גורם בחברה היה אח ורק דרך האתר הנפלא ועל כך תודתי הרבה, וכמובן אני קורה לכל משתמש בעזרתכם לתרום משהו כפי יכולתו !
הינני מנסה להידבר עם גורם כלשהו בחברת יס שיבין את נסיבותי המיוחדות ויגיע עימי להסדר מתוך רצון טוב,( מצבי הבריאותי אינו טוב )
הודה לכם עם מכתב זה יועבר לגורם כלשהו בחברת יס שישוחח עימי וישמע את נסיבות המיקרה המיוחד ויבוא ליקראתי על מנת לפתור את הבעיה. המון תודה לכם!
עוגמת נפש סוג הנזק :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת YES שם ותפקיד:
שלום רב, תגובה:
אני מודה לך על פנייתך הנוספת בעניינו של מר זיסמן (פנייה שלכם מספר 39967 ומספר 39930)



בהמשך לתשובתנו מיום 23.2.2009 ובהתאם לרשומות yes נמצא כי ביום 15.8.2007 הצטרף מר זיסמן למבצע מסוג OD9*הכולל את מסלול TOP + ממיר yesMax במחיר 207.9 ש"ח לחודש למשך 36 חודשים ובהתאם לנספי תנאי מבצע אשר הובאו לידיעתו במעמד השיחה ונשלחו לביתו באמצעות הדואר ביום 17.8.2007.



יובהר כי סיום 13.8.2007 הותקן בביתו של מר זיסמן ממיר yesMax לבקשתו ובאישורו ובהתאם לנספח תנאי מבצע אשר הובאו לידעתו.



לאור האמור, עם ניתוק המנוי על שם מר זיסמן חויב חשבונו בגין החזר עלות ההטבה שהוענקו לו על ידינו לפני נספח תנאי המבצע אשר הובאו לידיעתו ולאישורו.



למרות האמור ולאור פנייתך החל מיום 5.8.2009 ועד למועד מכתבי זה נעשו על ידי נציגינו מאמצים רבים על מנת להביא את הטיפול לסיומו ולהגיע להסדר עם עורך דין מטעמו של מר זיסמן ללא כל הצלחה.



נשמח לעמוד לרשותך בכל עת.



בברכה yes
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה