פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיובים מוטעים של יס. נושא התלונה:
בניטה רוג'ר רז שם/כינוי:
‏יום חמישי ‏30 ‏יולי ‏2009 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
בחודש 2/09 יס גבו מחשבוני סך של 968.88, לאחר "התקף לב" שחטפתי מהסכום הזה, והמון פניות אליהם, יס הודיעו שזו טעות חיוב ויזכו אותי בחודשים הבאים, כמובן שלא הסכמתי וביצעתי במיידי ביטול עיסקה והסרתי את אמצעי התשלום.
המנוי שלי הוא לשנתיים בסך של 225 שקל.
אין חודש שזה הסכום שיס גובה, פשוט אין ויש לי חשבוניות שיוכיחו זאת.
ב5/7/09 יס החשיכו את השידורים עקב חוב ואי אמצעי תשלום, ב 10/\7 עברתי דירה מרמת גן לאשדוד, יש תיעוד, יש מעבר, ב 12/7 ניגשתי לסניף הדואר ושילמתי את החוב, ב 13/7 עידכנתי אמצעי תשלום, ב14/7 הגיעו לחבר אותנו בדירה החדשה.
לסיכום, למרות שלא היו שידורים, וכמובן שלא בוצעה הזמנת סרטים יס מחייב אותי בחודש 7/09 בסכום של 265 שקלים, לא די בזה שיש לי יתרת תשלום בסך 40.59 של תשלום יתר, לא די בכך שמגיע לי זיכויים מהם מחודש 2/09 על החזר ממיר 1, לא די בזה שאת הסרטים שהעניקו לי "כפיצוי" על הגביה המוטעת חייבו במלואם, לא די בזה שלא היו שידורים מתאריך 5-14/7/09 כי החשיכו, יס עוד מחייבת אותי מעבר ומעבר לדמיי המנוי החודשיים בסך 225 שקל.
התחברנו ליס בתאריך 31.8.8בערב. ב1.2.08 הגיעו לחבר אותנו, ההסכם כתוב על ספח וורוד, שנתיים התחייבות ואינטרנט חינם בעלות של 225 ש'.
את ההסכם הזה דרשתי שהנציג שנכח אצלי בבית, יכתוב בכתב ידו ויחתום ע"ג הספח הוורוד.
א. לא היה אינטרנט חינם, בזק גבתה ממני סכום מלא, ורק לאחר 7 חודשים ואין ספור פניות בזק זיכתה אותי.
ב. בחשבון 7/09 אני רואה הודעה חדשה " הנך מנוי לתקופת מבצע 31/02/08-18/6/2012, מה התאריכים האלה?
מי חתם על 4 שנים כמעט?? שלחתי להם את הספח בכתב ידו של הנציג בזו הלשון" מחיר חודשי, 225 ש', ממיר מקס+2 דיגיטליים, התקנה ללא תשלום, שכירות הממירים בחינם, אינטרנט חינם, התחייבות עליינו".
זכור לי היטב על התחייבות לשנתיים בלבד, פתאום אני רואה שזה היום ל 4 שנים, לא היו דברים, ושאלתי לקוחות, אף אחד לא חתום ל 4 שנים.
הנציגה שלהם יסמין ריזל כהן טוענתת שבספח ישנן אותיו DMCאשר מציינות את ההיתחייבות, חיפשתי, ואין, לא דובר על 4 שנים, לא נרמאה התקופה הזו, ולא התחייבנו לכך.
כן הוצע לנו חבילה אחרת של HD לשלוש שנים במחיר גבוה יותר ולא הסכמנו לזה.

אבקש את התערבותכם בנדון
רז בניטה.
עוגמת נפש. סוג הנזק :
נתנתקות מיס מכל המנויים שברשותי ללא חיוב. פתרון נדרש :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת YES שם ותפקיד:
שלום רב, תגובה:
קיבלתי את פנייתך מיום 1.8.09 ואני מודה לך על כך .



ביום 6.8.09 שוחחתי טלפונית עם הגב' בניטה וניתן לה מענה בנושא פנייתה.



אשמח לעמוד לרשותך בכל עת
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה