פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב שלא לצורך< נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
בתחילת חודש יולי התנתקתי מחברת יסהחוזה שלי הסתיים ב8.7 ולפי דברי נציגת יס בעבור מס ימים לא אמורים לחייב אותי בקנס.ולמרות זאת חייבו אותי בסוף חודש יולי ועוד בסכום הגבוה במיוחד .חשוב לציין שהממירים נלקחו מביתי ב26.7 אך הניתוק היה בתחילת יולי.בידיעת נציג יס הממירים נשארו בביתי.לא מחוברים , אלא מאוכסנים.בעצם רק שמרתי אותם בביתי.לפי דברי נציג יס אין מחייבים בעבור התקופה הזו.אז מה קרה?הלקוח כזה מטומטם?בזמן החיבור ליס השירות מעולה,רך כשהלקוח מעוניין להתנתק הטיפול פשוט גרוע ומשפיל.ומי ישלם לי בעבור ההוצאה המיותרת והריבית שהבנק גובה ממני על חריגה ממסגרת אשראי.אני דורש זיכו מיידי ופיצוי על עוגמת הנפש. בושה וחרפה על היחס.מיידי
כספי סוג הנזק :
החזר מיידי של הסכום שחוייבתי פתרון נדרש :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת YES שם ותפקיד:
שלום רב , תגובה:
אני מודה לך על פנייתך מיום 10.8.2009 בעניינו של מר דינלטון.



ראשית אציין כי yes מצרה על החלטתו של מר אייל דינלטון לסיים התקשרותו עמנו.



בהתאם לרשומות מערכת החברה נמצא ביום 25.6.2009 התקבלה בקשתו של מר דינלטון לניתוק המנוי ותואם למולו מועד לאיסוף ציוד הקצה

מכתובת המנוי ליום 26.7.2009 ולאחר תום תקופת התחייבותו למבצע.



בהתאם לחוק ניתוקים מאוקטובר 2008 עלינו להפסיק את החיוב החודשי עד 48 שעות ממועד הבקשה לניתוק ובהתאם לכך זוכה חשבון המנוי בגין

חיובים חודשיים ממועד בקשתו. לאור האמור, נרשם חיוב בגין החזר עלות הטבה בהתאם לתנאי מבצע מיום 8.7.2008.



מבדיקה ברשומות מערכת החברה זוכה חשבון המנוי בגין חיוב עלות הטבה בסך 422.63 ש"ח. לאחר ביצוע הליך גמר

חשבון תועבר יתרת זכות לחשבונו בחברת האשראי ישרכארט כפי שמעודכן ברשומות ובהתאם להסכם ההתקשרות.



נשמח לעמוד לרשותך בכל עת.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה