פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
1.חיוב סכום בהוראת קבע שלא בהתאם להסכם 2. בקשה לקבלת הסכם חתום וכתוב עם החברה נושא התלונה:
‏יום שני ‏03 ‏אוגוסט ‏2009 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
1. חוייבתי ב-2.8.09 בסכום שונה מעבר למה שקבעתי עם החברה. פניתי לנציגת YES ודיווחתי לה על כך במטרה להבין על מה נגבה הסך הנ"ל בשונה מכל חודש.הנציגה טענה כי חייבו מע"מ. אמנם יש הוראת קבע ברם חייבים להודיע לי על כל שינוי בחיוב ולא לנקות מחשבון הבנק שלי ללא ידיעתי. הבעתי את רצוני להתנתק .
2. הודעתי לנציגה על סיום ההסכם עימם , כפי שידוע לי, בסוף אוק' הנוכחי. טענה כי עפ"י רישומיהם אני מחוייבת לעוד שנתיים. הודעתי חד משמעית כי לא ייתכן וביקשתי כי ישלחו אלי את ההסכם. לא זכור לי שחתמתי על הסכם כלשהו ומהיותי אדם מסודר רשום לי שאני מחוייבת עד אוק' 09,. עד רגע זה לא קיבלתי את ההסכם וגם לא זוכרת שחתמתי עימם וגם לא התחייבתי לשנתיים נוספות.
3. לא ייתכן כי יגבו בהוראת קבע כל סכום שעולה על דעתם מבלי ליידע אותי. לא קיבלתי על כך כל הודעה על שינוי בחיוב החודשי. מבקשת שיחזירו לי כל סכום מעבר לסך 220 ש"ח עליהם סוכם. בנוסף רוצה לראות הסכם כתוב וחתום לעוד שנתיים. מסרה כי ישלחו אלי. עד לרגע זה לא קיבלתי דבר.
לא ייתכן כי התחייבתי לשנתיים נוספת כנראה שחלה טעות.
אודה על בדיקתכם ותשובתכם
עדי
כספי סוג הנזק :
1. החזר כספי של סכום שנגבה מעבר למוסכם 2.אין לחייב לקוח להישאר בחברה לאחר שהחליט שלא לעשות כן מחוסר שביעות רצון 3. לעמוד בהתחייבות ולשלוח את ההסכם כפי שהבטיחו פתרון נדרש :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת YES שם ותפקיד:
שלום רב, תגובה:
אני מודה לך על פנייתך לחברתנו מיום ה- 10.8.09 , בהמשך לפנייתה של הגב' טפט בנושא התכחשות להסכמתה למבצע חדש וחיוב גבוה מן המוסכם, אבקש להשיב ולהתייחס לפנייתה זו.



הגב' טפט פנתה ל yes בכתב ביום 9.8.09 באופן ישיר בפנייה זהה ובהתאם לכך נערכה בדיקה מקיפה למול רשומות המערכת והגורמים הרלוונטים. ביום ה- 11.8.09 נשלחה תשובתנו אל הגב' טפט באמצעות הדואר.



בברכה yes
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה