פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חוסר נכונות לזכות בגין חיוב שגוי נושא התלונה:
הראל משה שם/כינוי:
‏יום רביעי ‏10 ‏יוני ‏2009 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
לאחרונה קבלנו הצעה לשידרוג ל יס מקס
במסגרת ההצעה קבלנו "צ'ופר" 3 חודשי ראשונים ללא חיוב בגובה 30 שקלים
מעבר לכך כמובן החיוב החודשי הרגיל.
להפתעתנו קבלנו חיוב חודשי גבוה מהמוסכם, בבדיקה עם שירות הלקוחות הסתבר שחויבנו ב166 שקלים כדמי התקנה סכום שלא יידעו אותנו כי בכוונתם לחייב..בשרות הלקוחות הודו כי חויבנו בניגוד למוסכם והציעו לנו שירותים נוספים/אחרים בתמורה לחיוב משום שלטענתם אין להם אפשרות להחזיר כסף או זכות את חשבונינו.
ברוב חוצפתם הציעו לנו סרטים לבחירתינו בגובה 100 שקלים בלבד כי לטענתם אין כל הצדקה לתת לנו שירות בגובה החיוב השגוי וכי אין לנו דרך לחייבם לעשות כן. בנוסף- כל מי שחווה בעיה דומה מוזמן ליצור קשר כדי לבחון את היקף הבעיה
ייתכן כי מדובר בתופעה מגמתית [email protected]
כספי סוג הנזק :
זיכוי מלא כולל הצמדה כחוק ע"פ הקריטריונים שהם מחייבים את הלקוחות. פתרון נדרש :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת YES שם ותפקיד:
שלום רב, תגובה:
אני מודה לך על פנייתך ל yes מיום 11.8.09, בהמשך לפנייתו של מר הראל בנושא חיוב עלות שרות טכנאי אבקש להשיב בנושא.



פנייתו נבדקה בקפידה וטופלה ע"י נציגתנו למולו בשיחה טלפונית ביום ה-13.8.09, פנייתו טופלה עם התייחסות לכל אחת מטענותיו בצורה מפורטת ויסודית .



במנוי בוצע באופן חריג זיכוי בגין החיוב לעלות שרות הטכנאי לאור העובדה כי לא נמצא תיעוד מפורש שבעת השיחה עם הלקוח לסיכום השרות הובא לידיעתו בדבר עלות השרות. בנוסף הוענקה הטבה הכוללת אפשרות להזמנת 3 סרטים ללא תשלום (סרטי DVDbox בלבד, לא כולל סרטי ארוטיקה). מימוש ההטבה עד שנה מיום עידכונה (עד ליום 12.8.2010).





הפנייה טופלה לשביעות רצון הלקוחה.







בברכה,



חברת yes
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה