פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיובים הזויים של יס. נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏02 ‏אוגוסט ‏2009 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
לכבוד יס – שירותיי לוין
א,ג,נ.
בתאריך 19-6-09 ועד 14-7-09 הוחשכו השידורים במנוי שלי בכתובת זיסמן 14 ר"ג.
וזאת עקב חוב ואי אמצעי תשלום ועד לתאריך 14/7/09 כשבוצע החיבור ובמעמד מעבר דירה.
אמצעי התשלום הוסר בשל "טעות" בגביה בסך 986 ₪ בחודש 2/09.

ההסכם ביננו עומד על סך 225 ש"ח לחודש למשך שנתיים עם הטבה של אינטרנט חינם למשך חצי שנה, מה שלא נתן ביטוי בכלל לא מציכם ולא מבזק ועד לחודש 8/08.
שוב אני לא זוכה מההפקר לראות חיוב שוטף של הסכום הזה.
בחודש 2/09 הזדכו על ממיר, לא קיבלנו זיכוי במהלך כל החודשים ועד להיום.
מעולם לא בוצעה הזמנת סרטים יזומה על ידנו בשנת 2009 למעט "פיצוי" מנציגים שלכם בעקבות החיוב המוטעה שלכם בחודש 2/09 ע"ס 968.88, פיצוי כביכול שלא נתן ביטוי וחויב במהלך חודשים 2,3,4,5,6/09.
גם "מתנה" כפיצוי על עוגמת נפש בסרטים בשנת 2008 חייבנו במלואם בחודש 7/2009.
שוב אני מוצאת את החשבון מחויב בציוד שהוחזר ובסרטים שלא הוזמנו.
שוב אני מוצאת שהחיוב הוא לא 225 כפי שסוכם מראש.
אבקש לבדוק את חשבונית חודש 7/09, מדוע אין זיכויים בגין ציוד שהוחזר מחודש 2/09, מדוע אין זיכויים בגין סרטים שלא הוזמנו, מדוע אני מחוייבת בממיר 4.
אבקש לבדוק סכום תשלומים אליכם מול חשבונות שצ"ל לפי החישוב שלהלן:
225 ש', +450ש'+355.56ש'+134.9ש'= 1165.59 סה"כ שולם לכם עבור חודשים פברואר-יוני 09. בפועל אמור להיות לפניי הזיכויים 1125 שקלים לפי 225 שקל לחודש.
הפרש של 40.49 יתר תשלום מצידנו, שאמור להיכנס לחשבון 7/09, לא די בכך שאין יתרת תשלום, אני מחוייבת ב 265 שקלים.
היום נמסר לי שהחיוב בגין חודש 7/09 עומד ע"ס 265??? איפה הימים שלא היו שידורים? איפה הזיכוי של הציוד? איפה 225 לחודש??
שוב נאלץ להסיר לכם אמצעי תשלום למנויים שברשותי? שוב נגיע לנקיטת הליכים דראסטיים.
אבקש את התערבותכם בנדון לאלתר.
אם שוב יחויב כרטיס האשראי בסכומים שלא רלוונטיים ולא סוכמו מראש, נבטל את ההרשאה, נשלם לכם קנס יציאה, ונגבה אותו בדרכים מקובלות וצודקות.

רז.
כספי סוג הנזק :
החזר כספי פתרון נדרש :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת YES שם ותפקיד:
שלום רב, תגובה:
קיבלתי את פנייתך מיום 9.6.09 ואני מודה לך על כך .



ביום 10.9.09 שוחחתי טלפונית עם הגב' בניטה הוסבר זיכויים במנויה , כמו כן נסגר טיפול עימה.



אשמח לעמוד לשירותך בכל עת
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה