פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
יס לא מוכנים להעריך הקפאת מנוי שני אבל על ביטול מנוי רוצים שאני אשלם כנס 400 ש"ח נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
יש לי שני מנויים ביס.מנוי שני אני משלמת עבור ביתי שהייתה בשכירות אבל לפני כחצי שנה חזרה הביתה לכן אני הקפאתי את המנוי שלה בתיקווה שתוך זמן קצר אנחנו נשכירה דירה אחרת אבל לא הצלחנו והבת עדיין בבית.אני פניתי לחברה יס בתום ההקפאה בבקשה להאריך אותה והסברתי להם מה הסיבה אבל קיבלתי תשובה שהם לא יכולים להאריך את ההקפאה יותר.כתוצאה מתשובה הזאות אני נאלצתי לבקש מנציגה של יס - לבטל את המנוי השני כי בבית שלי כבר יש מנוי אחד. נציגה אמרה שאין בעיה לבטל את המנוי השני אבל אני אצתרך לשלם כנס כ-400 ש"ח מכוון שאני התחייבתי לתקופה מסויים ליס.אני בקשתי לקבל חוזה או מסמך כל שהוא שעליו אני חתומה אבל לא קיבלתי לא חוזה וגם לדבר עם מנהל לא יכולתי כי נאמר לי שמנהל יצור איתי קשר תוך יומיים.אני מרגישה שאנחנו בני ערובה בחברות כאלו.אני לא מקובל עלי לא יחס שכזה ולא מתכוונת לשלם שום כנסות לאחר למעלה מ10 שנות ותק ביס. יותר מזה אני רוצה לבטל את המנוי שלי לאחר יום עצבים וזיזולים מנציגי היס.עליי לציין כי אישרו לי הארכת מנוי אינטרנט בלי שום בעיה גם ב014 וגם בHOT
נזק כספי, סוג הנזק :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת YES שם ותפקיד:
שלום רב , תגובה:
אני מודה לך על פנייתך מיום 10.8.2009 בעניינה של הגב' בוקסדורף.

ראשית אציין כי yes מעניקה ללקוחותיה את האפשרות לבצע הפסקת שירותי תוכן זמנית, למשך 30 עד 90 ימים, בשנה קלנדרית, בכפוף להסכם ההתקשרות, וזאת מתוך הבנה והתחשבות בצרכים השונים והמשתנים של לקוחות החברה. זאת על ידי פנייה לנציגי החברה במוקדי השירות וחתימת הלקוח על טופס בקשה לביצוע ההקפאה .

בהתאם לאמור ובהתאם לבקשתה של הגב' בוקסדורף בוצעה על ידינו הקפאה צפייה במנוי על שמה לתקופה 6.2.2009 עד 6.6.200.

ביום 11.8.2009 הופסקו חיובים בחשבון המנוי בהתאם לבקשתה של הגב' בוקסדורף לניתוק המנוי ותואם עמה מועד לאיסוף ציוד הקצה לחברתנו.

יובהר כי רק לאחר החזרת ציוד הקצה ובדיקתו ינותק המנוי ויערך הליך גמר חשבון וללא חיוב בגין החזר עלות ההטבה ולמרות תנאי מבצע צפייה מסוג VKS* מיום 7.9.2008.

אנו מודים לגב' בוקסדורף על התקופה בה הייתה חלק ממשפחת לקוחות yes .

נשמח לעמוד לרשותך בכל עת.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה