פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התקנת אנטנה על הגג ללא רשות הדיירים נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
אני גרה בכניסה ב' לאף אחד מהדיירים אין לווין של יס

לי ולשאר הדיירים יש לווין פרטי.

השבוע בא טכנאי של יס ואיתו היה דייר מכניסה גוהתברר שרק הוא מחובר ליס
ויתרה מכך אך אחד לא אישר לחברת יס להתקין על הגג שלי אנטנה של חברה זאת.
הם התקיניו את האנטנה ללא אישור
ויותר מכך חיברו גם את הדיירים מרחוב 113 והחוט עובר מול המרפסת של הסלון.
הם שברו את הגג של התקרה ואף אחד לא רוצה לשלם ולתק את הגג
לכן אני חושבת שצריך להתייחס לכך בחומרה,להשתלטות של יס על גגות הבניין.

התלוננתי בפניהם והם לא מוכנים הלוריד את האנטנה.
כך שאל תציינו בכל שהדבר טופל כי זה לא נכון.
בתודה
אלונה
שבירת הגג סוג הנזק :
להוציא את האנטנה מיד ולשים בגג אצל מי שמתמש ביס דהיינו כניסה ג פתרון נדרש :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת YES שם ותפקיד:
שלום רב, תגובה:
אני מודה לך על פנייתך ל yes מיום 9.8.09, בהמשך לפנייתו של הגב' ספטון בנושא התקנת תשתית הלווין בכתובת

חנקין 115 ב' בחולון , אבקש להשיב בנושא.



בהמשך לפנייה זו, נערכה בדיקה מקיפה בנושאים אותם העלתה הגב' ספטון למול הגורמים הרלוונטים בחברתנו לרבות מחלקת ההתקנות.



חברת yes (להלן: "החברה"), פועלת ע"פ חוק התקשורת (בזק ושידורים), התשמ"ב-1982 ובכפוף לתנאי הרשיון. לפיכך, התקנת ציוד הקליטה מותנית בהסכמת רוב בעלי הדירות בבניין ויכולה להינתן גם באמצעות נציגות הבית המשותף, דהיינו ועד הבית או נציגו.



בהתאם לרשומות החברה, התקנת ציוד הקליטה בבניין הנדון בוצעה בחודש ינואר 2002 באישור הגב' אלונה ספטון עצמה אשר הציגה עצמה כנציגות הבית המשותף (להלן: "האישור") וזאת בהתאם לדין. האישור נמצא בידנו חתום כנדרש ומצ"ב כקובץ לתגובתנו זו.

הגבק ספטון הייתה מחוברת מנויה על שירותינו החל מיום ה-28.1.2002 עד ליום ה-17.12.2003.



לאור האמור לעיל, הסתמכה החברה על האישור שניתן לנציג מטעמה והתקינה בתום לב את ציוד הקליטה בבניין.



יש לציין כי לחברה לא היה ידוע בעת ההתקנה על כל מניעות, שכן האישור שניתן לחברה, ניתן מבלי לציין בפני נציג החברה כל התנגדות של בעלי הדירות בבניין להתקנת ציוד הקליטה.



למען הסר ספק יובהר, כי yes אינה צד לכל סכסוך שכנים (אם ישנו) בינך לבין לקוח yes, וכל עניינה הוא מתן שירותי טלוויזיה רב ערוצית ללקוחותיה, כנדרש הימנה לפי הוראות כל דין.



תשתית הלווין הותקנה על גג ביתה של הגב' ספטון כאמור בשנת 2002, לא נתקבלה בחברתנו שום פנייה החל ממועד זה ועד היום על נזק שאירע כתוצאה מהתקנה זו או כל גורם להפרעה אחרת.



מן הטעמים שפורטו לעיל, החברה דוחה את דרישתה של הגב' ספטון להזזת ציוד הקליטה בבניין הנדון.



חשוב להדגיש ולהעמיד דברים על דיוקם, במועד מכתבי זה ישנה דיירת אחת בכתובת הנדונה בכניסה ב' אשר מנוייה על שירותינו .



על מנת שיתאפשר לנו לבצע שינוי בתשתית הלווין בבניין, תידרש הגב' ספטון להמצאת מסמכים המאשרים את בעלותה בזכויות הרכוש המשותף שעליו מותקנת תשתית החברה, ו/או אישור בכתב מנציגות הבית המשותף, הכולל מסמך המציין את מינויו כדין בשם כל בעלי הדירות בבניין, על רצונם לשנות או להסיר את תשתית החברה או בקשה בצרוף חתימות של 100% מדיירי הבניין לביצוע השינוי, זאת על פי נוהלי חברת yes ועל פי דין.



כמובן שתמיד עומדת בפני הגב' ספטון האפשרות להזמנת שרות להזזת תשתית הלווין בעלות של 300 ש"ח, נכון למועד מכתבי זה ובכפוף למחירון חברת yes .



באשר לטענת הגב' ספטון להעברת כבל מתשתית הלווין שעל הגג לבניין סמוך בתחומי שטחה הפרטי ונזק שנגרם לגג , תתואם הגעתו של מנהל טכני אזורי לכתובת שבנדון לבדיקת הנושא, לאחר הבדיקה אנו נעדכן את הגב' ספטון טלפונית בממצאי הבדיקה וטיפול באם נדרש.



נשמח לעמוד לשירותכם בכל עת, חברת yes.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה