פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מעבר דירה חוויה נעימה? לא כשחברת יס גובה תשלום שלא לצורך!!! נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
בחודש דצמבר 2008 ביקשתי להקפיא את המנוי שלי בחברת יס למשך כחצי שנה
באותו זמן אף שילמתי דמי שכירות על ממירים על מנת שיס ישמרו אותי כלקוחה ותיקה
הדגשתי שזמן ההקפאה שביקשתי יתכן ויתארך עקב מעבר דירה ושיפוצים
יס הבטיחו שיבואו לקראת ויאריכו את התקופה בתיאום איתי.
אך נדהמתי לגלות שחייבו אותי בסכום מלא יותר ממה שהייתי מנויה
בלי שנתתי להם אישור לחדש את המנוי.
וכאשר פניתי אמרו שיזכו אותי בתנאי שאעשה מנוי כפי שהם רוצים
וזה אומר 247 ש"ח לסדרת ערוצים שהם יקבעו לי!!!
אל תתחברו ליס אם זהו השירות והיחס ללקוחה ותיקה.
רציתי לציין שאני לא גרה בביתי ולא מחוברת לכבלים בכלל.
אגרה לרשות השידור כבר שילמתי פחות.
וזה מעבר הדירה הנעים שיס מבטיחה ללקוחותיה?!
האם זוהי המתנה שהם מבטיחים?

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת YES שם ותפקיד:
שלום רב, תגובה:
אני מודה לך על פנייתך ל yes מיום 11.8.09, בהמשך לפנייתה של הגב' מרחום בנושא חיוב לאחר תום תקופת הקפאת שירותי הצפייה אבקש להשיב בנושא.



פנייתה נבדקה בקפידה וטופלה ע"י נציגתנו למולה בשיחה טלפונית ביום ה-13.8.09, פנייתה טופלה עם התייחסות לכל אחת מטענותיה בצורה מפורטת ויסודית .



במנוי בוצע זיכוי בגין החיובים לחודש יולי 2009 , חיוב ממועד הפשרת ההקפאה של שרותי הצפייה. לאור העובדה כי המנוי בפועל היה בהקפאה מעל 6 חודשים ומעל התקופה המקסימאלית המותרת והעובדה שהלקוחה הביאה לידיעת נציגתנו שלא תיכנס לדירתה החדשה בחודשיים הקרובים הוסרו שירותי הצפייה מהמנוי לרבות חיוב בגינם ותואם מועד לאיסוף ציוד הקצה להשלמת תהליך לסיום התקשרות מול yes.



הפנייה טופלה לשביעות רצון הלקוחה.







בברכה,



חברת yes
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה