פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
המשך ומעקב טיפול לתלונה 43329 יס נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
בהמשך לפנייתנו למדור תלונה, אכן חזרה אליי הגב' יסמין ב6/8/09 ועידכנה אותי בזיכויים המגיעים לנו במערכת מ-יס-
זיכוי בגין ממיר 1 החל מחודש 2/09 ועד הנפקת החשבונית 1/9/09.
זיכוי בגין 3 סרטים שניתנו כ-פיצוי שיתנו ביטוי גם בחשבונית 1/9/09.
זיכוי בגין 12 ימי החשכה בפועל.
כולי בהמתנה וצפיה לחשבונית שתגיע בחודש 1/08/09 בגין צפיה שוטפת וזיכויים בהתאם לשיחה איתה ולנציג ב- יס.
אשמח להפיץ עותק של החשבון לאתר כאן ע"מ לבדוק יחד איתכם ועם לקוחות אחרים של יס את אמינותה של החברה והטיפול המקצועי של הנציגים.

תודה מראש

בניטה רז.

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת YES שם ותפקיד:
שלום רב, תגובה:
הריני מאשרת את קבלת פנייתך מיום 23.8.09 ומודה לך על כך.



בהמשך לשיחתי עם גב' בניטה ביום 10.8.09 הריני לאשר כי זוכה מנויה ביום 6.8.09 בסך 127.46 ש"ח

וביום 11.8.09 בסך 61.70 ש"ח .



אשמח לעמוד לרשותך בכל עת



חברת yes
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה