פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב מתמשך למרות ניתוק נושא התלונה:
לינדר שרון שם/כינוי:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
בחודש אפריל 2009 עברנו דירה וביקשנו להתנתק מיס וזאת לאחר שנים רבות של "זוגיות".
בשיחה טלפונית הובטח לנו כי הניתוק ייעשה תוך מספר ימים, ואכן הגיע נציג מטעם החברה ולקח את הממירים.
להפתעתינו, המשכנו להיות מחוייבים בכרטיס האשראי עבור חודשים מאי, יוני ויולי 2009 בסכום חודשי של 299 ש"ח (כל חודש) ועבור חודש אוגוסט 2009 סך 221.6 ש"ח.
למרות הבטחות חוזרות ונשנות החיוב טרם הופסק. אני דורשת את ההחזר הכספי המפורט לעיל לאלתר וזאת מכח סעיף 42.2.4 לרשיון "מובהר כי בעל הרשיון יחדל לחייב מנוי כאמור במועד הניתוק או ההפסקה או תוך 5 ימי עבודה, לפי המוקדם".

בכבוד רב,
עו"ד שרון לינדר
אודה לכם באם תעבירו תלונתי לחברת יס (בתקווה שתענו)
כספי סוג הנזק :
החזר כספי מלא לאלתר! פתרון נדרש :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת YES שם ותפקיד:
שלום רב , תגובה:
אני מודה לך על פנייתך מיום 13.8.2009 בעניינה של הגב' לינדר.



ראשית אציין כי yes מצרה על החלטתו של מר אורן לינדר ובני ביתו לסיים התקשרותם עמנו.



yes פועלת בהתאם לרישיון אשר הוענק לה וממלאים את בקשת לקוחותיה לניתוק המנוי תוך שני ימי עבודה ממועד בקשתם לניתוק .



בהתאם לרשומות מערכת המנוי על שם מר אורן לינדר נמצא כי ביום 18.3.2009 התקבלה בקשתו לניתוק ותואם מועד לאיסוף ציוד הקצה ליום 26.3.2009.



לצערנו, עקב טעות שנפלה בתום לב , בוצע ניתוק המנוי בפועל ביום 23.6.2009. לאור האמור, חשבון המנוי יזוכה על ידינו החל ממועד בקשה לניתוק כולל ריבית והצמדה כדין ויתרת זכות אשר תהייה רשומה בחשבון המנוי תועבר ביום 26.8.2009 לחשבונו בחברת האשראי מסוג ויזה כא"ל המסתיים בספרות 4048* ובמידה וביצוע פעולה זו תאושר על ידי חברת האשראי.



אנו מודים לגב' שרון לינדר ובני ביתה על התקופה בה היו חלק ממשפחת לקוחות yes.



נשמח לעמוד לרשותך בכל עת.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה