פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הטעיה בגין שידרוג ממיר נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בוצע שידרוג לממיר YES HD לממיר מסוג YES MAX HD בתאריך 8.5
עקב שיחה טלפונית עם נציגת המכירות, הובהר לי שהדבר אינו כרוך בהתחייבות, או שינוי חבילה או כל עלות נוספת מלבד עלות טכנאי בלבד המסתכמת ב-160 ש"ח.

מסתבר שכבר חודשיים הינני מחוייב במחיר הגבוה ב-60 ש"ח
עקב שינוי חבילה ע"י נציגי השירות באופן עצמי ותוספת של כ-29.9 לממיר.

יש לציין שקיימת התחייבות מ-12.1.09 למשך שנתיים ב-225 ש"ח

כלומר הינני משלם מחיר מופרז על חבילה או שירותים שאיני חפץ בהם,
ואם נציגי יס היו טורחים "להבהיר" כי חלה כל עלות נוספת לא הייתי בוחר בשידרוג.

ניסיון לדבר עם גב' ענבל זאבי מח' פניות הציבור, או נציגי שימור לקוחות עלו בתוהו. והן עומדים בשלהם.

לרבות טוענת ג'ב זאבי, כי נשלחו נספחי החוזה לביתי בתאריך 9.6, דבר אשר לא נכון. לא התקבלו שום ספחים מזה כחודשיים.
ניסיונותיי לאשר ולחזק את דברי ע"י הקלטה באם יש לנציגים לא זכתה למענה כלשהו.

באם אינם מסוגלים לספק פתרון לרצון שביעתי ,

מאשר לנפק לי תשובות שבלוניות, ראוי כי ינתקו אותי לאלתר.

מדוע עליי לשלם כ-300 ש"ח על שירותים מינמליים ?
כשבחברת הכבלים הינני זכאי להרבה יותר ?

(חבילה הכוללת כל הערוצים, אינטרנט מהיר 3 מגה, ממיר HD, ארבעה ממירים, קו לייט ) =285 ש"ח (לרבות ספיגת קנס עד 1000 ש"ח)

ראוי כי נציגי יס יחשבו בהגיון טרם יספקו תשובות, ומחירים לא הגיונים בעליל.
ולא ינסו להתנצח עם לקוחות אלא לבוא לקראתם גם כשהם טועים.

זהו אינו שירות.
כספי סוג הנזק :
זיכוי מלא בהתאם לחבילה הישנה, או לחליפין ניתוק מיידי ללא קנס פתרון נדרש :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת YES שם ותפקיד:
שלום רב, תגובה:
אני מודה לך על פנייתך לחברתנו מיום ה-13.8.09, בהמשך לפנייתו של מר מילמן בנושא המבצע אשר מעודכן במינויו והבטחות נציגינו, אבקש להשיב ולהתייחס לפנייתו זו.



עיון באמור בפנייתו של מר מילמן ובטענות העולות ממנה מלמד, כי מסכת העובדות מציגה תמונה חלקית בלבד של האירועים הנזכרים בה ואי דיוקים. משכך, אבקש להעמיד דברים על דיוקם.



מבדיקה ברשומות המנוי של מר מילמן, ביום ה-1.1.2008 הותקן בביתו לבקשתו על ידי yes מכשיר HD בעלות חודשית בסך 39.90 ש"ח לתקופה בת 3 שנים עם התחייבות לשימוש בשירותי המכשיר תקופה בת 3 שנים.



החל מיום ה-12.1.2009 עודכן במינויו של מר מילמן בהסכמתו מבצע חדש לשירותי הצפייה בעלות חודשית בסך 225 ש"ח לתקופה מוגדרת בת 24 חודשים. החיוב החודשי במנוי היה חיוב לשירותי הצפייה על פי מבצע זה, להלן חיוב בסך 225 ש"ח לחודש ותוספת דמי שימוש חודשיים לשירותי מכשיר ה- HD בסך 39.90 ש"ח וסך הכול חיוב בסך 264.90 ש"ח.



בהתאם למידע שבידי, ביום 8.7.09 שוחח מר מילמן עם נציגתנו וביקש לקבל מידע על מבצע לשדרוג מכשירי ה- HD למכשיר ה- yesMaxHD, ניתן לו הסבר בגין המבצעים הקיימים בחברה.



לאחר שיחה זו, תאום מולו והסבר על תנאי מבצע חדש לשירותי צפייה ושירותי מכשיר ה- yesMaxHD, הוסב המנוי למסלול החדש בתאריך ה 17.7.09 לאחר החלפת מכשיר ה-HD במכשיר ה-. yesMaxHD בעיום ה-13.7.09. בהתאם למתועד ברשומות מערכת yes, בשיחה שנערכה בין נציג מטעמנו לבין מר מילמן, אישר הלקוח את הסבת המנוי לתנאי תכנית אישית, המזכה אותו בהטבות משמעותיות במחירי חבילות הצפייה שבחר, וזאת כנגד התחייבותו המפורשת להישאר מנוי על שירותי החברה לתקופה מוגדרת בת 36 חודשים.



ברצוני להדגיש, כי שינוי בהרכב חבילת הערוצים המשודרת למנוי או הסבה לתכנית כזו או אחרת, לבקשת מנוי, ובאישורו הטלפוני, הנם מהשירותים הבסיסיים ביותר המסופקים על ידי החברה. על פי נוהלי חברת yes לקוח קיים המבצע עסקה טלפונית מקבל מידע מפורט באשר לכל תנאי המבצע ומאשר הסבת מינויו למסלול חדש.



המבצע הנדון כולל צפייה בחבילה בסיסית , תוספת של 4 חבילות צפייה נוספות בעלות של 267.19 ש"ח לחודש לתקופה מוגדרת בת 36 חודשים. חבילת הצפייה אינה כוללת ערוצי פרימיום וערוצים ברשיון מיוחד והנה זהה לחבילת הצפייה שהייתה קיימת במסגרת המבצע הקודם.



בנוסף הובא לידיעת הלקוח כי בגין שידרוג למכשיר ה- yesMaxHD לא יהיה כל חיוב בשלושה חודשים הראשונים ואח"כ החל מהחודש הרביעי ישנו חיוב חודשי בסך 29.90 ש"ח.



סך הכול המחיר החודשי החל מהחודש הרביעי הנו בסך 297.09 ש"ח לעומת חיוב במבצע הקודם כולל שירותי מכשיר ה-HD בסך כולל של 264.90 ש"ח לחודש, להלן הפרש חודשי בסך 32.19 ש"ח.



מבדיקה ברשומות המנוי ומול נציגינו שטיפלו בפניות הלקוח לא נמצא תיעוד להבטחה למחיר חודשי שונה למבצע החדש.



לאור פנייתו של מר מילמן והמשתמע ממנה, נערך שיקול בנושא והוחלט מבלי להודות באילו מטענותיו שבמידה ומר מילמן יחליט לסיים את התקשרותו עד ליום ה- 30.9.09 יחוייב בהחזרי עלויות הטבות מבצעים על פי התנאים התואמים למבצעים הקודמים שהיו מעודכנים המנוי טרם השידרוג.



לחלופין במידה ויהיה מעוניין להחזיר את מכשיר ה- yesMaxHDולקבל בחזרה את מכשיר ה-HD ניתן לפנות אלינו באמצעות אתר האינטרנט שלנו ונתאם שרות לביצוע ההחלפה והסבתו למבצעים הקודמים שהיו מעודכנים לפני השידרוג ובאופן חריג ולפנים משורת הדין נעניק את שרות הטכנאי לביצוע ההחלפה ללא תשלום.



על מר מילמן לפנות אלינו עד ליום ה- 10.9.09 כדי למסור את החלטתו.



לשירותך בכל עת,

בברכה,



חברת yes
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה