פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טיפול לקוי של החברה בטעות שנגרמה על ידה נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
רגע לפני שאני מרים ידיים,בניגוד לערכיי,אל מול העוול שנגרם לי, אני פונה אליכם כמוצא המוכח האחרון!!!!!!!
סיפור ההתקשרות שלי עם חברת יס החל לפני כ7 שנים לערך. היו ברשותי 2 ממירים כל אותה התקופה, ועד לנקודת הזמן בה עברתי דירה לפני כשנתיים באוקטובר, או אז הוצע לי ע"י נציגת השירות להוסיף עוד 2 ממירים,מכיוון שעברתי לדירה גדולה יותר,וזאת במסגרת מבצע כלשהוא שהוצע לי בו להתחייב לשנתיים בעלות חודשית של 245 שקלים חדשים בחודש,כאמור,בעבור ארבעה ממירים.
לפני כ9 חודשים נתקלקלו שני ממירים מתוך הארבעה שברשותי, פניתי ליס ונשלח אליי טכנאי. הטכנאי שהגיע קודד את הממירים המקולקלים אל תוך המערכת של החברה, ואז נתגלתה טעות ונמצא כי ממיר אחד אינו רשום על שם משפחתי , קוריאט, אלא על שם משפחת קורן (אחר כך נטען קמחי),הבחור הבין שנפלה טעות בהקלדה של נציגת השירות ויצר קשר עם בכיר בחטיבת "אתרים" ,חטיבה ששייכת כנראה לנושאים הטכניים בחברת יס, ובכיר בחטיבה (בחור בשם חנן) הורה לו לתת לי ממיר חדש במקום המקולקל. כששאלתי אם הסיר את המקולקל משמי,אמר כי אין אפשרות מכיוון שאינו על שמי אך הדבר יטופל בהקדם. במקביל אמר לי הבכיר כי הוא "מחשיך" את הממיר שמופיע על שמי ושנמצא בטעות אצל משפחת קורן(או קמחי) וכך תפטר הבעייה והממיר המקולקל יוסר משמי. אני,שחששתי כי העניין "יתקרר" המשכתי "להציק" לנציגי החברה בשאלה האם הטעות תוקנה , שכן כרגע מופיע על שמי ממיר נוסף, וסך הכל חמישה ממירים כשבפועל מצויים בידיי אותם ארבעה כמו שהיה מאז ומתמיד. בתשעת החודשים שעברו פניתי לחברת יס כ17 פעמים מיוזמתי(ו3 פניות מהם אליי),חלק מהפניות מתועדות אצלי, ובחברה מתועדות כל הפניות בהיסטוריית ההתקשרות שלי עימם, הדבר נאמר לי כמה פעמים על ידי כמה נציגים שהיו מופתעים ממספר הפניות שלי שלא נענו ומהנכונות הבלתי מתפשרת שלי לתיקון טעות ההקלדה של החברה.
אמנם נראה כי הדבר אינו בעל משמעות יתרה, אך לי הוא חשוב ביותר , כל בקשתי היא כי הטעות תבוא על תיקונה ורשימת המצאי שאצלי תעודכן על פי הקיים במציאות, ארבעה ממירים בלבד!
לא עזרו כל תחינותיי, הסברתי גם כי יש בביתי רק ארבעה שקעים ואין שום נקודת זמן עליה ניתן להצביע ולומר כי נוסף לי ממיר חדש, אף אחד לא התקין לי ממיר נוסף ואני אף לא מחוייב בתשלום החודשי על אחד שכזה,אלא רק על ארבעה ממירים!
דבר נוסף שיכול להסביר הטעות שנפלה בשיוך הממיר לשם משפחה אחר, הינו, שבעת מעבר הדירה,כשטכנאי חיבר לי ארבעה שקעים לארבעה ממירים,"נפלו" המחשבים בחברת יס והטכנאי ביקש ממני כי בעוד שעתיים יתקשרו אליי מהמוקד ואתבקש להקריא מספרי ממיר וכרטיסי ממיר בכדי להתחבר, כמובן שהסכמתי,וכנראה שאז נוצרה הבעייה או בהקראה או בהקלדה של הפרטים.
הבעייה שלי קיבלה משנה תוקף בשבוע האחרון, כאשר תחושת הזלזול אותה אני חווה, כלקוח ותיק,נאמן ולא קנטרן(אגב בכל פניותיי ליס כאשר נאמר לי על ידי הנציג כי הוא מבין ומצטער ואין לו הסבר למה העניין לא טופל עדיין, טרחתי להבהיר כי איני רוצה כל פיצוי אלא רק תיקון הטעות ברישום שמצוי אצלם) הביאה אותי בניגוד לרצוני האמיתי, לבקש ניתוק של המנוי! אז נאמר לי כי אשלם על הממיר החמישי שכמובן אינו "קיים" 1400 שקלים (כמעין קנס) אם אחליט להתנתק. וזה ממש העלה את חמתי, מכיוון שכרגע אני כמעין שבוי של חברת יס, אם אשאר מנוי אז עליי לקבל הטעות שכביכול יש לי ממיר נוסף, ואם אשבור את הכלים וארצה לעזוב, אצטרך לשלם 1400 שקלים. ממש מקומם!!! וזה מה שהביא אותי לפנות אליכם !!!!!!!
עוגמת נפש סוג הנזק :
תיקון טעות הרישום שנעשה על ידי חב' יס פתרון נדרש :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת yes שם ותפקיד:
שלום רב, תגובה:
קיבלנו בתודה פנייתו של מר קוריאט, פנייתו התקבלה ב-yes וטופלה ישירות למול הלקוח לשביעות רצונו.



תודה על פנייתך.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה