פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
איך שוב נפלתי בפח של יס נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏13 ‏אוגוסט ‏2009 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
אני מנוי ביס כבר 10 שנים. בתשובה לתלונתי הקודמת מתאריך 16/7/09 הגיבו ביס:"יחד עם זאת אנו באים לקראת לקוחותינו הקיימים ומאפשרים להם לשדרג את הממיר הקיים אצלם, מבלי לשלם את עלות ההטבה" אזרח פשוט כמוני מבין שהשידרוג שביקשתי מיסמקס ל-HD מקס יינתן ללא עלות. בשיחה עם נציגת שירות התבררה טעותי ש"עלות ההטבה" היא הקנס בשל יציאה מוקדמת מהתחייבות. אמרתי טוב רוצה לשדרג בכל זאת מה מקבלים וכמה עולה הוסבר לי שתמורת התחייבות ל- 3 שנים+ 30 ש"ח תוספת בחודש אקבל את כל ערוצי הHD ובנוסף 2 סרטים להזמנה בחודש חינם ל- 3 שנים באיכות HD או 20 ש"ח בחודש ללא הסרטים ביקשתי להתחבר למסלול הראשון תמורת 30 ש"ח לראות ערוץ הספורט ולבחור 2 סרטים בחודש באיכות HD. היום בא טכנאי לבצע את השדרוג אך מה התברר: עבדו עלי אין אפשרות להזמין סרטים באיכות HD , ערוץ הספורט לא כלול בחבילה ואת ערוץ 55 אני רואה באיכות גרועה יותר. התקשרתי מיד ליס וביקשתי הבהרות: אמרו לי חיברנו אותך למסלול של 20 ש"ח תוספת, אם נציג הבטיח סרטי HD כנראה שהוא טעה ותמורת ערוץ הספורט HD ביקשו עוד 35 ש"ח בחודש אמרתי לא רוצה תבטלו את העסקה תחזירו לי את היס מקס הרגיל שהיה לי לפני 30 דקות, אין לי צורך ב-HD ללא ספורט אמרו אין בעיה תשלם 320 ש"ח עבור טכנאי (חיבור ופירוק). בקיצור שוב אכלתי אותה איתם, בלהט המכירה מבטיחים מה שאתה רוצה לשמוע ואח"כ תשלם והרבה יותר .
עוגמת נפש, עלבון, כספי ו סוג הנזק :
לבטל את העסקה ללא קנס+ פיצוי פתרון נדרש :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת YES שם ותפקיד:
שלום רב , תגובה:
אני מודה לך על פנייתך מיום 16.8.2009 בעניינו של מר מזרחי.



בהמשך לפנייתך נציגת החברה שוחחה עם מר מזרחי וטיפלה בתלונתו ולשביעות רצונו.



אנו מאחלים למר אפי מזרחי ובני ביתו המשך צפייה מהנה .



נשמח לעמוד לרשותו בכל עת.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה