|
|
|
|
|
|
הלעת מחירים חד צדדית בתקופת התחייבות |
נושא התלונה: |
חכים דליה |
שם/כינוי: |
יום שלישי 11 אוגוסט 2009 |
תאריך האירוע: |
אזור השרון |
אזור: |
תיאור הבעיה:
ביולי 2008 ביקשתי להתנתק מהחברה
לאחר דין ודברים עם שימור לקוחות של החברה נקבע תאריך לניתוק
כעבור מספר ימים נכנס לתמונה מנהל אזור בשם "דניאל" שמצא פיתרון לבעיה
1 יסופק לי יס מאקס להתקנה ללא תשלום
2 התשלום החודשי בעבור כל הערוצים למהט ערוצי פרימיום +ערוץ התורכי
יעמוד על 221.80 ש"ח לחודש למשך שנתיים ובשנה השלישית אני צריך
ליצור קשר ולבקש מבצע חדש
3 תמורת זה אני מתחייב ליס ל 36 חודשים.
לאחר שנה ביולי 2009 המחיר החודשי קפץ ל 237.92 ש"ח
התקשרתי לחברה ולאחר שסיפרתי לטלפנית את תלונתי הוערתי לשימור לקוחת
לאחת בשם "גל" הסברתי לה שלפי אבנתי כמו שאני מחוייב לחברה כך החברה צריכה להיות מחוייבת לי ולא לעלות מחירים בתקופת ההתחייבות
התברר שהמחיר של החבילה ב 2008 הייתה צריכה ליהות 231 ש"ח
ואותו מנהל אזור "דניאל" שמו נתן לי 10 ש"ח לחודש הנחה למשך שנה.
מיותר לציין כי הוא לא אמר לי כך רק היקליד את זה למחשב ולי נאמר שהמחיר של 221 ש"ח הוא לשנתיים.
ראו מה מנהל מסוגל לעשות כדי להשאיר לקוח בחברה
מעולם לא ראיתי או קיבלתי את ההסכם הנ"ל שאם כן הייתי שוקל בזמנו אם להשאר בחברה או לא
עכשיו שאני מחוייב לעוד 24 חודש פשוט "אין עם מי לדבר"
הגברת גל הציע בטוב ליבה לזכות אותי ב 4 ש"ח וכך להגיע לעמק השווה כהגדרתה. ועוד הוסיפה "אני מדברת איתך כבר יותר מ 10 דקות אם הייתי רוצה לנפנף אותך הייתי עושה זאת מזמן.
זה נורה הירגיז אותי וביקשתי לשוחח עם הממונה עליה.
אמרה שמנהל משם "דור יצור איתי קשר תוך 3 שעות.
שאלתי אם אני יכול לסמוך על זה והתשונה הייתה כן.
אמרתי שאני יהיה זמין בשעה 7 בערב ואמרה לי אני רושמת להתקשר אליך לאחר השעה 7 בערב.
כמובן שאף אחד לא תרח להיתקשר אלי .
הסיבה היא פשוטה לפי אבנתי "אני מחויבב לחברה לעוד 24 חודש לך תחפש
את החברים שלך"
הזילזול הזה בלקוח שמחויב מקומם אותי
כמו כן שאדם מבצע הסכם כל שהוא צריך לקבל העתק ממנו וזה לא קורה
ובנוסף כשיש בעיה אתה מדבר עם אדם בקצה השני של הקו ומעולם אינך רואה עם מי אתה מדבר
לסיכום לפי ההרגשה שלי החברה רימתה אותי באמצעות אותו מנהל "דניאל" כדי שאשאר אצלם.
כמובן לאחר התקופת ההיתחייבות אני זה שינפנף אותם לכל הרוחות
כך אופכים לקוח טוב ומרוצה ללקוח ממורמר.
|
כספי |
סוג הנזק : |
זיכוי חודשי על ס"ך כ-17 ש"ח לחודש עד יולי 2010 |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
Yes (יס) שירות לקוחות
, תגובה:
|
חברת YES |
שם ותפקיד: |
שלום רב, |
תגובה: |
אני מודה לך על פנייתך ל yes מיום 16.8.09 בהמשך לפנייתו של מר חכים בנושא חיובים בחשבון המנוי אבקש להשיב בנושא.
פנייתו נבדקה בקפידה וטופלה ע"י נציגת פניות הציבור הגב' לאה למולו בשיחה טלפונית ביום ה-20.8.09, פנייתו טופלה עם התייחסות לכל אחת מטענותיו בצורה מפורטת ויסודית ולשביעות רצונו המלאה.
בברכה,
חברת yes
|
פתרון: |
|
|
|