פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי מתן שרות, אי עמידה בזמני פגישות, הבטחות על הקרח נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
לאחר שהחלטנו להתחבר ליס והבטיחו לנו התקנה ביום חמישי לאחר בדיקה של יס לתשתית בבניין, הגיע מתקין ולאחר 4 דקות הוא אומר " צריך צוות אחר" ונעלם?? טלפונים לחברה , ברורים טלפונים למנהלים תוך הסבר שחייבים את ההתקנה השבוע.מנהלת בשם עינת מצלצלת וקובעת התקנה ליום שישי. אמרתי למנהלת שהמקום סגור עד 10:30 ואין טעם שמישהו יגיע לפני, אמרה בסדר גמור- יגיעו ב 10:30. בפועל הגעתי ב 9:45 חיכיתי כחצי שעה ואז התחלתי להרים טלפונים לסוכן (שישן) לשרות הלקוחות שענו לי כי המתקינים התקשרו אלי ב 8:00 בבוקר ואמרו שאני לא במקום - ברור לא? אמרתי שיהיה סגור עד 10:30.
התוצאה היא זו שקובעת! התקנה אין! שרות אין! וחוץ מבלבולי המילים בדיוק כמו שני הטמבלים בפרסומת אין כלום! חוסר רצינות ממדרגה ראשונה !
YES לא קיבלתיֱ אבל NO קיבלתי בשפע
עוגמת נפש, עלבון, כספי סוג הנזק :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת YES שם ותפקיד:
שלום רב , תגובה:
אני מודה לך על פנייתך מיום 16.8.2009 בעניינו של מר גולדשטיין.



בהתאם לרשומות מערכת החברה אני שמחה ללמוד כי ביום 18.8.2009 הותקנו בכתובת המנוי שירותי yes ובהתאם לסיכום עם מר גולדשטיין.



למרות האמור הוחלט באופן חריג לזכות את חשבון המנוי בגין חיוב חודשי אחד כמחווה.



נשמח לעמוד לרשותך בכל עת.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה